Hääpuvun myynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puku pois kaapista roikkumasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puku pois kaapista roikkumasta

Vieras
Missä te oikein olette hääpukujanne myyneet, vai roikkuuko kaikilla se kaapissa?
Minä olen yrittänyt myydä omaani huuto.netissä, mutta yhtään huutoa ei ole koskaan tullut, vaikka puku on hieno, eikä hintakaan päätä huima, ja koko on se yleisin 38. En ymmärrä.
Olisiko jotain vinkkejä, mihin sitä kannattaisi tarjota?

Laita kauppojen seinille kuvallisia ilmoituksia. Tai vie hääpukuliikkeeseen, jos ottaisivat myyntiin.

*MUOKS* Niin ja itse ostin puvun, koska haluan sen säilyttää. Jos en haluaisi, olisin vuokrannut puvun.

Mulla oli hääpuku myynnissä huutiksessa reilusti yli vuoden ja yht äkkiä meni kaupaksi.
Siellä pidin koko aika myynnissä.

Kokeile laittaa tuonne naimisiin.infon sivuille siellä on hääkirpputori http://www.naimisiin.info/yhteiso/

mäkin mietin, mun puku on teetetty ja maksoi 1300e ja harmittaa ku ei kukaan taatusti maksa tonniakaan käytetystä puvusta. varsinkin kun helma repesi..on silkkiä ni maksoi enemmän kankaan takia. nyt jos olis häät ni ottaisin varmaan halvemmalla kankaalla... on ´niitä hääsivuja esim mennään naimisiin tms jos sinne laittais.

Minäkin olisin vuokrannut puvun, mutta se ei ollut mahdollista, koska meillä oli kaksi eri hääjuhlaa kahdessa eri maassa. Oli pakko ostaa.

Mä en jaksanut myydä (kun niitä pukuja on pilvin pimein ja se vie aikalailla tilaa kaapissa) joten lahjoitin sen pois paikalliseen diakonissatoimistoon vai mikä se nyt oli. Sitä kautta toivottavasti menee jonkun vähävaraisen morsmaikun päälle joka saa kyllä aivan tajuttoman kauniin hääpuvuin!

Myin omani alta viikossa huutonetissä (tosin myyntiaikaa mulla on aina kaks viikkoa, mutta ilman hv:ta). =) Huutajia oli kolme... Mun puvun menekki selittynee sillä, että pystyin kertomaan tarkat mitat, minkälaiselle kropalle puku käy (se oli tehty mun mittojen mukaan), puku oli kaunis ja yksinkertainen (a-malli, joka käy aika monelle) eikä hinta ollut paha (myin satkulla, itse maksoin 150 e =) ).

(itse asiassa mä myin kaiken häävarustukseni huutiksessa ja jäin lopulta voitolle niistä.. :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en jaksanut myydä (kun niitä pukuja on pilvin pimein ja se vie aikalailla tilaa kaapissa) joten lahjoitin sen pois paikalliseen diakonissatoimistoon vai mikä se nyt oli. Sitä kautta toivottavasti menee jonkun vähävaraisen morsmaikun päälle joka saa kyllä aivan tajuttoman kauniin hääpuvuin!

Kauniisti tehty!

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mulla oli hääpuku myynnissä huutiksessa reilusti yli

Muistin, että sinä kävit farkkuhamosessa maistraatissa vihittävänä. Melko väärin muistin :D :D

Juu niin kävin. Sulla on hyvä muisti. ;)
Mulla oli myynnissä huutiksessa veljen vaimon hääpuku.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=104132488

Muistin, että sinä kävit farkkuhamosessa maistraatissa vihittävänä. Melko väärin muistin :D :D

Eli muistin siis sittenkin oikein, huisia :D Aika jännä, miten voi jokin piirtyä näkömuistiin =)

Eli muistin siis sittenkin oikein, huisia :D Aika jännä, miten voi jokin piirtyä näkömuistiin =)

:D :flower:

eräällä lahjoituspalstalla oli vanha (ts. vanhanmallinen, 70-luvulta) hääpuku tarjolla. kyselin sitä ja selitin, ettei puku tulisi morsiamelle vaan eräälle opiskelijaneidolle, joka tekisi siitä uuden vaatteen (opiskeli artesaaniksi).
lahjoittaja halusi kuitenkin antaa sen nimenomaan tulevalle morsiamelle. mä olin ihan surku :ashamed: