Hääpuvun alle korsettiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Olisi kiva joku sellainen korsetti, joka ei hirveästi purista, mutta hieman kaventaa vyötäröä, ei kuitenkaan sellaista minkä käyttöön täytyy pitkä aika totutella. Millaista hintaluokkaa tällaiset korsetit ovat ja mistä sellainen kannattaa hankkia?

Hääpukuliikkeestä ja koeta ehdottomasti että istuu hyvin päälle. Minä ensin erehdyin ottamaan jostain alekorista mutta sain sen sitten vaihdettua, se ei tisseistä ollut kovin onnistunut muotoilu. 100e luokkaa oli 04 vuonna.

Mulla oli sellanen liivikorsetti, ei mikään tiimalasimalli. Sellanen että tuki kuitenkin kroppaa ja puku istu hyvin. Kannattaa tosiaan sovittaa kunnolla ennen kun ostaa. Se on pitkäpäivä olla se päällä...

No hui mitä hintoja...! En kyllä ole yli satasta valmis maksamaan, puvunkin vuokraan ja tosiaan sitten saa kelvata kyllä tavalliset alusvaatteet jos ei korsettia tuon halvemmalla saa :O

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Jos kesähäät korsetti saattaa olla aika kuuma. Mulla oli sellaiset peppua ja mahaa piukentavat pöksyt, aika seksintappajat kyllä :D

no joku tuollanenkin vois olla vaihtoehto, saahan ne sit napattua veks kun päästään hotelliin..:D

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Osta sokokselta sellanen Vyötärökorsetti. Maksaa kolmekymppiä, ei kiristä eikä purista mutta muotoilee nätisti muutaman sentin.

Kiitos vinkistä!

Tosiaan alkaa joku 60-70e olla sellainen kipuraja mitä enempää en niihin alusvaatteisiin sijoittaisi.