hääpuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva morsian

Vieras
Mä en tahtos häihin sellasta normi hääpukua, vaan jonkun juhlapuvun jota vois vaik sit muokkaamalla pitää joskus uudestaankin. Rennohkot häät tulossa, mut millanen sen pitäs olla sen puvun ettei liian arkiseksi mee, pitäskö olla kuitenkin pitkä, joku tyylikäs kotelomekko käviskö..? Kertokaas ihmiset!

Missä meinasit häät pitää? Kirkossa vai maistraatissa? Kirkkoon mun mielestä pitkä olis parempi, maistraatissa menee kyllä mikä tahansa. Kotelomekko on kyllä tosi hyvä valinta. Tuttavat meni maistraatissa naimisiin ihan farkku-linjalla...

No sittenhän asia helpottu kummasti. Eli laita ihan sellanen puku kun hyvältä tuntuu ja nauti päivästä! Mä meinasin repästä ja laittaa tummansinisen iltapuvun :) Ja ihan kirkkohäät tulossa ehkä 2012...

Esimerkiksi täältä melkein mikätahansa sopisi hääpuvuksikin:

http://www.juhlantaika.fi/juhlamekot-naisille-c-75.html

googlaa hakusanalla juhlapuku tai iltapuku, niin löytyy monta monta nettiputiikkia :)

Tai sitten kiertelet paikalliset pukuvuokraamot ja kysyt ilta-/juhlapukuja, myytävänä voi olla vuokrauskäytöstä jo poistettuja. Muistan jostain lukeneeni, että puku vuokrataan noin 3 kertaa ja sen jälkeen se menee myyntiin edullisesti.

Minullakin oli häääpuku,erilainen kuin muilla:) Minun hääpukuni löytyi hääpuku mikä juhlapukumyymälä nyt oli niin sieltä juhlavaaterekistä,vannehameen tuo myös alleen tarvitsi sekä liikkeen ompelija teki siihen pikku laahuksen jonka sai irtikin.Kukaan ei arvannut että minulla olikin vain juhlapuku vaan kaikki oli varmoja kun oli niin erikoisen näköinen ja värillinen että olen sen joko teettänyt ompelijalla tai hankkinut ulkomailta.