Haaparanta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shoppailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shoppailija

Vieras
millainen paikka käydä? Lomamatkaa perheelle suunnittelen ja shoppailu osana sitä :) Onko tuol hyviä liikkeitä, hinta? Mites Tornio? Onko siel jotain kivaa yöpymispaikkaa`?

no semmonen pieni ja kiva ruotsalaisen näkönen paikkakunta joka on miltei kiinni torniossa. hintatasosta en tiiä ku siitä on vuosi ku viimeks oon käyny. onhan siellä ikea ja muutama marketti. ja on ollu ainaki elloksen ja josefssonin yhteinen outlet-myymälä toisen marketin tiloissa.

eipä se oikeesti mikään shoppailupaikka oo, niinku ei oo tornio eikä kemikään.

yöpymispaikoista en osaa sanoa, varmaan muutama hotelli löytyy.

Siellä on Ikea, joka minusta tuntuu olevan halvempi kuin Suomen Ikeat.
Ei siellä juurikaan paljon muuta ole, se on hyvin pieni paikka. Tornio myös pieni. Ei sen kummempia shoppailupaikkoja kuin muissakaan pikkukaupungeissa.

Noista Ikean hinnoista verrattuna Suomen Ikeaan. Jotkut tuotteet ovat halvempia kun taas toiset kalliimpia...Näin on mies tehnyt havaintoja... ;)

Anteeksi että muuten en osaa auttaa.... :ashamed:

kysykääs yöpymisen hinta haaparannan kaupunginhotellista, on entinen kaupungintalo, tosi hieno vanha rakennus keskellä kylää ja ainakin ennen ikeaa oli halpa, soita rohkeasti, melkein kaikki puhuu suomee.

joo, hintoja voi verrata ikea.fi ja ikea.se ja ruotsin ikeassa haaparannassa on pääsääntöisesti reilusti halvempaa. esimerkkinä nyt vaikka ektorp-sohvat (joita ite oon katellu vähä "sillä silmällä" ;) , siks tiedän).

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Noista Ikean hinnoista verrattuna Suomen Ikeaan. Jotkut tuotteet ovat halvempia kun taas toiset kalliimpia...Näin on mies tehnyt havaintoja... ;)

Anteeksi että muuten en osaa auttaa.... :ashamed:

Minä en ikinä ole käynyt edes suomen ikeassa, mutta katsoin suomen kuvastoa ja oli kaikki tuotteet mitä katsoin kalliimpia kyllä, kuin mitä ostettiin haaparannasta.

Yhteistyössä