S
storm
Vieras
Minä en löydä mistään nuita aukioloaikoja. Niin ja vielä maksetaanko siellä kruunuilla? Kertokaa tyhmälle
.. kuinka kaukana on oulusta? Ikean reissu siis olisi suunnitteilla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en löydä mistään nuita aukioloaikoja. Niin ja vielä maksetaanko siellä kruunuilla? Kertokaa tyhmälle.. kuinka kaukana on oulusta? Ikean reissu siis olisi suunnitteilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lähellä asuva:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en löydä mistään nuita aukioloaikoja. Niin ja vielä maksetaanko siellä kruunuilla? Kertokaa tyhmälle.. kuinka kaukana on oulusta? Ikean reissu siis olisi suunnitteilla
![]()
Nykyisin jos maksaa euroilla saa kruunuina takaisin,vaihtui tähän jokin aika sitten!Kannattaa maksaa nyt kortilla,parempi kurssi kuin käteisellä maksettaessa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lähellä asuva:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en löydä mistään nuita aukioloaikoja. Niin ja vielä maksetaanko siellä kruunuilla? Kertokaa tyhmälle.. kuinka kaukana on oulusta? Ikean reissu siis olisi suunnitteilla
![]()
Nykyisin jos maksaa euroilla saa kruunuina takaisin,vaihtui tähän jokin aika sitten!Kannattaa maksaa nyt kortilla,parempi kurssi kuin käteisellä maksettaessa!![]()
niin ja vain euron setelit kelpaa, eivät ota kolikoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:Alkuperäinen kirjoittaja Lähellä asuva:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Minä en löydä mistään nuita aukioloaikoja. Niin ja vielä maksetaanko siellä kruunuilla? Kertokaa tyhmälle.. kuinka kaukana on oulusta? Ikean reissu siis olisi suunnitteilla
![]()
niin ja vain euron setelit kelpaa, eivät ota kolikoita.
-Käykö VisaElectron?
on aivan liian kaukanajos ois täällä oulunsalossa ois kaikki paikallaan lentokentälle meneville j atuleville ois matkan varrella
![]()