V
vinkkejä otetaan vastaan
Vieras
Meillä on loppukesästä 10v hääpäivä. Yhtäkään hääpäivää ei olla mitenkään erityisesti "vietetty", joten nyt aattelin että vois olla jo aika 
Ehdottakaas jotain miten voitais sitä juhlistaa. =)
Lapset tod.näk. mukana, ainakin tuo pienimmäinen (ikää silloin 3,5kk) joten siinäpä haastetta miettimiseen kerrakseen.
Mitkään viiden tähden ravintolaillalliset ei kiinnosta kumpaakaan, ollaan molemmat kotona viihtyvää sorttia (varsinaisia tupajumeja ja mökkihöperöitä siis...) mut jotain kivaa vaihtelua vois ja pitää kyllä keksiä tuon hääpäivän kunniaksi.
(Asutaan itä-suomessa, matkaa esim. Helsinkiin reilu 400km ettei kannata esim. ehdottaa mitään päiväselti visiittiä Suomenlinnaan...)
Ehdottakaas jotain miten voitais sitä juhlistaa. =)
Lapset tod.näk. mukana, ainakin tuo pienimmäinen (ikää silloin 3,5kk) joten siinäpä haastetta miettimiseen kerrakseen.
Mitkään viiden tähden ravintolaillalliset ei kiinnosta kumpaakaan, ollaan molemmat kotona viihtyvää sorttia (varsinaisia tupajumeja ja mökkihöperöitä siis...) mut jotain kivaa vaihtelua vois ja pitää kyllä keksiä tuon hääpäivän kunniaksi.
(Asutaan itä-suomessa, matkaa esim. Helsinkiin reilu 400km ettei kannata esim. ehdottaa mitään päiväselti visiittiä Suomenlinnaan...)