haamuviiva...vauvako?

  • Viestiketjun aloittaja jännittynyt odotuksen odottaja
  • Ensimmäinen viesti
jännittynyt odotuksen odottaja
tein testin...vastaus...haamuviiva,hädintuskin silmällä erottuva mutta viiva...maximaalisen haalea!! onko se vauva?? kierto täyttyy vasta maanantaina mutta kun kihelmöi ja sitten sen testin jo tein...voiko olla!???kokemuksia?
 
jännittynyt odotuksen odottaja
valkosella pohjalla viivassa väriä...no..oli...ja alle puolentunnui näkyi...ja jäi näkymään....hyvin hyvin haaleana...joutuu vähän peilailemaan että "näkyy"...
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja jännittynyt odotuksen odottaja:
valkosella pohjalla viivassa väriä...no..oli...ja alle puolentunnui näkyi...ja jäi näkymään....hyvin hyvin haaleana...joutuu vähän peilailemaan että "näkyy"...
Lue sieltä pakkauksen ohjeista mikä on se virallinen testiaika. Toisissa se on niinkin lyhyt kun 10 min jonka jälkeen saatu haamuviiva ei tarkoita mitään. Toisissa se on juuri se puoli tuntia. Mikä testi kyseessä?
 
jännittynyt odotuksen odottaja
se oli predictor..eli paras apteekin testi! olen käyttänyt sitä aina...ja 5min jälkeen toimii ja puolessa tunnissa viim tulos näkyy..sen jälkeen tullut ei ole oikea tulos!
 
Tein maanantiana testin jossa oli ilmakupla plussa ikkunan päällä,ja vasta kuplan hajottua näkyi haamujen esi-isä----en uskonut.
Tänään uusin testin ja tulos oli vahva plussa!!

Tällä mielellä,uskallan onnitella!!! :heart:
 
haamuviiva äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jännittynyt odotuksen odottaja:
tein testin...vastaus...haamuviiva,hädintuskin silmällä erottuva mutta viiva...maximaalisen haalea!! onko se vauva?? kierto täyttyy vasta maanantaina mutta kun kihelmöi ja sitten sen testin jo tein...voiko olla!???kokemuksia?

Mä tein yhteensä 5 raskaustestiä joitsa 2 oli selvää + yksi selvä - ja loput haamuviivoja. Oli todella epävarma olo kun en saanut aikaiseksi kahta selvää + peräkkäin. Mut kävin lopulta tänään ihan terkkarilla ja sain tulokset pari tuntia sitten. OLEN RASKAANA JA AIVAN IHMEISSÄNI.
Mun teoria on että ne haamuviivat oli liian aikaisin tehtyjä testejä. Ne viivat olivat haaleita koska sitä raskaushormoonia ei ollut riittävästi viel virtsassa, jotta testi älähtäisi. Eli maltti on valttia. Jos ne menkat ei ala niin tee testi. Ei niitä viivoja niihin testeihin tule jos sun kropassa ei ole sitä raskaushormoonia yhtään, se on fakta! Sit voi myös olla kyse ns. kemiaalisesta raskaudesta, että olet hetken raskaana ja sit alkaa menkat ja kohtu putsaantuu.
Mun neuvoni kaikille haamuviivijen kanssa taisteleville on että odottakaa kunnes menkat ovat oikeasti useita päiviä myöhässä. Ja sit jos testiin muodostuu haaleita haamuviivoja niin onne vaan, susta tulee äiti niinkuin minustakin!
 
vieras
Onnea! Mulla on kolme haamuviivalla itsestään ilmoittanutta lasta, nuorin 4,5kk. Esikoisesta tein predictorilla tositositosi haalean palluran enkämeinannut silmiäni uskoa, mutta tossa se koheltaa kovasti, nyt 5v.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja myty:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2361830.jpg

Siinä minun haamut aika järjestyksessä :)
mielestäni edes toi ensimmäinen ei ole haamu! Ihan selvältä se näyttää..
No on se kyllä haamu :D Selvää siitä ei saa tekemälläkään! kyllä se mulle oli selvä plussa mutta vähän joutui arpomaan että "voiko olla, eiiii, joooo eiii joo" :)
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja myty:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2361830.jpg

Siinä minun haamut aika järjestyksessä :)
mielestäni edes toi ensimmäinen ei ole haamu! Ihan selvältä se näyttää..
Mä taas oon niin sokee, et en nää siinä ekassa väriä lainkaan. Pelkän viivan paikan. Mut toka on jo selvä viiva.
 
jonsu
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2361830.jpg

Siinä minun haamut aika järjestyksessä :)
sain samoilla testeillä saman vahvuiset viivat ja väliä jokaisella tehdyllä testillä 2 päivää.

onnea kaikille lasta yrittäville, sillä sitä tarvitaan <3
 
"Hepa"
..neljä kiertoa yritystä takana ja vaikka minkälaisia ajatuksia jo läpikäyneenä, haamuplussa täältäkin! Olen aivan ihmeissäni, onko edes mahdollista, kun kavereilla yritystä takana vaikka kuinka monta kuukautta (jopa vuosia) ja meillä taustat, joilla en uskonut ensimmäisenä tämän pidemmällä yrityksellä saavani viivaa aikaa. Miehelle kerron kun tulee töistä, vielä muutama tunti aikaa ajatella asiaa ihan itsekseen.. Mutta onko tämä nyt todella totta!
 
"Mama78"
Alle viikko sitten tein jo testin kun en malttanut odottaa vaikkei menkat ollu edes myöhässä...Tänään kiertopv 31 ja mulla normikierto 28-31..ja näytti tänään vasemmanpuoleista... tässäpä taas näitä ikuisuuskysymyksiä,ollako vai eikö olla =D nää on niin kutkuttavia hetkiä kun ei ole vielä varmuutta =) Mitä mieltä? http://mama78.kuvat.fi/#/kuvat/ollako+vai+eikö+olla/
 
tyttö94
Hei mietin että ku tein tänään testin ni siin tuli hirveää säätöä. ENsin koko testin "taulu" muuttui pinkiksi ja sitten tyhjäksi ja sen jälkeen ilmestyi neg tulos ja sitte siihen tuli tosi himmeä haamuviiva...se tunnisti vaan sillail sivusta päin tosi kirkkaassa valossa. pitäiskö tehä uus testi? mulla on menkat myöhässä neljättä päivää ja otin about kolme viikkoa sitten je-pillerin. on tullut oireita, kuten ala selkää vihloo, rintoja kuumottaa, sisäreiteen sattuu, ala vatsassa on painetta, väsyttää ja muutenki on omituine olo. pitäiskö mun tehä se testi uudelleen. jännitti aamulla hulluna tehä se ko se oli eka kerta. oon 17 v
 

Yhteistyössä