Haamuspesialistit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tosiaan testiajan sisällä tullut, niin minusta tuo on jo aika selkeä viiva, vaikka itsekkin olen kyllä testailuja jatkanut kunnes testiviiva on lähes identtinen kontrolliviivan kanssa. Onnea.

Dpo 11 tehty päiväpissasta, onko tuossa 2 viivaa?

Aijaa.com - 7300647.jpg

Kiitos!

Jos tuli testiajan (5 min.) sisällä, niin on kyllä plussa!!! :)

Mutta, (tuo taitaa olla se First signalin kasettitesti, herkkä?) minulla tuli siihen samanlainen terävä värillinen viiva kuin sinulla tuossa kuvassa, noin tunnin-parin päästä testauksesta. Ja tosiaan siis puhdas nega oli, menkat alkoi parin päivä päästä. Tiesinkin, että noihin tulee usein se kuuluisa "roskishaamu" testiajan ulkopuolella, eli en edes elätellyt toiveita, pakko oli vaan kurkata sitä mielenkiinnosta myöhemmin...

Viimeksi muokattu:
Tuo kuva on itseasiassa otettu testiajan ulkopuolella kun olin niin hölmistynyt, mutta heti 3
minuutissa tuli kyllä toinen punertava viiva.

Minulla tuli eilen ja tänään vähän ruskeaa tuhrua paperiin (menkat pitäisi alkaa pe), niin päätin tänään, että loppuu tämä haikailu ja teen sen negatestin. Olikin melkoinen ylläri, kun vielä päiväpissistä tuli se hailakka viiva. Vahvahan se ei ollut, mutta selvästi punertava.

Odottelen nyt pari päivää ja kuulostelen yltyykö vuotelu, toivottavasti ei. Teen sitten testin taas perjantaina, joka se oikea testipäivä olisikin.

Kiitos haamuspesialisteille!

Niin, se toinen viivahan (kontrolliviiva) tulee aina lähes heti kun virtsa pääsee sinne asti, eikä kerro mitään muuta kuin että raskaustesti ei ole viallinen. Jos tuo testiviiva oli ensin selvä nega, mutta muuttui testiajan ulkopuolella tuollaiseksi haamuviivaksi, niin nega se silloin on. Itse tehnyt monta noita first signal-testiä, ja AINA on tullut samanlainen haamuviiva testiajan ulkopuolella (juuri tuollainen terävä kuin joku edelläkin kuvaili). Raskautta se ei tarkoita. Tulos pitää lukea sen ohjeessa lukevan ajan sisällä.

Olinpa epäselvä, siis H.Moilaselle selvennykseksi ja toisillekin, että molemmat punaiset viivat tulivat sen 3 minsan sisään, se kontrolliviiva heti ja sit 3 minsan kuluessa se punertava haamu.

Odotellaan nyt vaan rauhassa ja testailen testipäivänä uusiksi!

Niin, se toinen viivahan (kontrolliviiva) tulee aina lähes heti kun virtsa pääsee sinne asti, eikä kerro mitään muuta kuin että raskaustesti ei ole viallinen. Jos tuo testiviiva oli ensin selvä nega, mutta muuttui testiajan ulkopuolella tuollaiseksi haamuviivaksi, niin nega se silloin on. Itse tehnyt monta noita first signal-testiä, ja AINA on tullut samanlainen haamuviiva testiajan ulkopuolella (juuri tuollainen terävä kuin joku edelläkin kuvaili). Raskautta se ei tarkoita. Tulos pitää lukea sen ohjeessa lukevan ajan sisällä.

Viimeksi muokattu:
Kiitos kysymästä, herkän testin viiva tänään ihan selvä, ei mikään supervahva, mut kuitenkin, mutta eilen tein pregcheckin liuskan, joka oli tosi hailakka, kyllä sen näki, mut just ja just. Teen toisen samanlaisen vielä aamulla.

Tänään ja eilen on tullut vähän ruskeaa tuhrua, että toivotaan ettei se enteile mitään ikävää.

QUOTE=No?;10773978]Miltä viivat nyt näyttävät?[/QUOTE]

Yhteistyössä