haamuplussista ja testiviivoista ja testipaikoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
Oon nyt tehny pari raskustestiä ku menkat oli päivän myöhässä ja niukat verrattuna normaaleihin. Yleensä kestää kuusi päivää ja nyt vaan neljä, ja oli yksi päivä välissä että vuotoa ei ollut ollenkaan eikä myöskään öisin.

Noh eka testi oli nega jonka tein illalla ja olin myös juonut aika paljon nestettä. Toinen testi aamuvirtsasta näytti erittäin haalean mutta punertavan viivan..voiko se testiviivanpaikka näkyä niin vahvasti? punaisena? luulis et se näkyis harmaana. ja tä mun haalea haamuplussa oli myös ohuempi ku se tarkistusviiva.

tiän että näitä aloituksia on täällä paljon, mutta ei oo ketään muuta juuri tällä hetkellä jolla olisi kokemusta tällaisesta joten kohtalotovereita etsin. lisäksi mulla on koko ajan mahan pistoksia ja turvotusta ja huimausta ja väsymystä. Nälkä on mutta ei kuitenkaan ruoka oikein maistu. vai onko tämä nyt sitten jotain muuta.

tuntuu tyhmältä ostella näitä testejä jatkuvasti jos niistä ei saa tolkkua ku vauvakin on ollut haaveissa jo pitkään. ja oon kuullu että ne lääkäreitten pissanäytteet ei oo kovin varmoja..hmm pitääkö vaan oottaa yheksän kuukautta kasvaako maha?

Osta clearbluen digital. Oikeesti. En itse osta enää mitään muuta testiä. Vaikka onkin kallis, niin yksi riittää, kunhan menkat on myöhässä eikä liian hätäisenä testaile.

Jos on vuotoa ollut ja haalea viiva, mahdollinen alkuraskauden keskenmeno. Tahi sitten näkyy vaan se testiviiva. Mut ei niistä haamuista kannata kovin iloita, koska jos ne mittaa vaikka 20 yksikköä ja saa jonkun haalea jäljen, voi päätellä että raskaushormonia ei ole kovin paljon, mikä merkkaa mahd ongelmia. Ja jos se jälki tulee 5min kuluttua, se ei merkkaa yhtään mitään.
Itse olen aina saanut "kunnon jäljen". Ja neuvoloiden testit on ihan samoja testejä. Ja tiedän, että testejä tekee mieli tehdä, itse odotin ekaa raskautta melkein 10 vuotta. Mutta vain vahvoilla hormonitasoilla voi asiasta iloita.

Yhteistyössä