Haamulainen(ko?)

[QUOTE="kahden äiti";29366203]Mä kyllä olin näkevinäni ihan pikkasen viivaa mutta kannattaa ehkä malttaa pari kolme päivää vielä ja testata uudelleen.[/QUOTE]

Joo, kaapissa ootteleekin vielä yksi puikko. :) Joulun kun malttais ihan rauhassa olla ja ootella.

Vierasss
Minä näen padini näytöltä kyllä erittäin haalean toisenkin viivan. Uskoisin, että ylihuomenna se on jo vahvistunut paremmin nähtäväksi. Eli ei aura kuin odottaa ja testata uudelleen.

Vierasss
Minä näen padini näytöltä kyllä erittäin haalean toisenkin viivan. Uskoisin, että ylihuomenna se on jo vahvistunut paremmin nähtäväksi. Eli ei auta kuin odottaa ja testata uudelleen.

sffsd
Kyllä minäkin ehkä jotain pientä näen toisen viivan paikalla, mutta en varmasti mene kyllä sanomaan. Odottele pari päivää vaan ihan rauhassa. Nuo oli jänniä aikoja, toivottavasti tärppää! :D

Jes, ei siis olla ainoita jotka siinä mahdollisesti jotain näkee! :) Alkaa kyllä toden teolla jännäämään, mutta ehkäpä maltan joulun yli tosiaan odotella ja tikuttaa vielä sen yhden puikon kaapista kuleksimasta. :)

Erittäin haaleahan se joo vielä on, mutta toivon mukaan tummenee eikä poistu kokonaan! :) Selkää on särkeny ihan jumalattomasti ja vatsaa kipristelly jo monena päivänä! Toivottavasti ei vaan se täti nyt tulis kyläilemään. : / Vaikka ei kyllä suunniteltu juttu olekaan, mutta erittäinkin tervetullut kuitenkin :heart:

Minä näen haaleaakin haaleamman viivan, mutta kannataa tosiaan testata uudelleen.

Mun haaleista haalein, jo roskikseenkin päättyneen haamuviivatestin " tulos" on jo 9-vuotias.

Oli tosiaan tuollainen haaleista haalein viiva. Mutta positiivinen oli.

Voi vitsis, teillä kaikilla on kyllä käyny älyttömän hyvä mäihä! :) Itseä vaan jännää niin hirmusti kun esikosta ei ollut epäilystäkään puikotinko plussaa vai en. :D Ja nyt minä täällä kuuppaan, uni ei vaan enään tullu ku esikko päätti että tänä yönä meillä ei nukutakaan putkeen 13tuntia. Nälkäkin meinaa vaivata. :snotty:

En malttanut tänään aamulla olla puikottamatta, ja kyllä testi ihan puhdasta negaa näytti. :( Huoh. Nyt sitten mietin ja piinaan itseäni että mistä muusta tämä julmetun alaselkä särky ja alamahan kipristelyt johtuu...

++++
Oletko nyt ihan varma ettei ole edes ns. roskishaamua? Itselläni oli tuollainen hailakka plussa monta päivää, ja vääntelemällä ja kääntelemällä vain näki viivan. Mutta plussa oli, nyt tuosta siis edelleen raskaana.

Yhteistyössä