Haamujen haamu - arvioikaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Tein tänään raskaustestin aamulla juuri menkkojen alkamisajankohtana - itse asiassa ne antoivat jo merkkejä itsestään eilen ja tänään ovat "vahvistumassa". Tein kuitenkin sen testin vaikka raskausoireita ei ole erityisiä ollut, mutta kun yritystä on jo ollut vähän aikaa, niin halusin ehkä vain varmistaa uuden pienen pettymyksen. Kuinka ollakkaan siinä näkyikin oikea haamujen haamuviiva, aivan aavistus. Kotitestien liuskatestillä testailin, eikä mielestäni ole aikaisemmilla kerroilla tullut edes tuollaista aavistusta. Voiskohan se nyt kuitenkin olla jotain muuta kuin nega...

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mulla on kummassakin raskaudessa alussa tuntunu,et menkat alkaa. Voihan se olla,että oot raskaana. Tee vaikka parin päivän päästä uus testi,jos menkat ei ala. :)

Ei kun se tässä onkin outoa, että mulla todella oli jo eilen menkat normaalisti alkamassa ja kyllä ne nyt vaikuttaa ihan tavanomaisiksi menkoiksi tässä kehittyvän. Onkohan noi liuskatestien haamujen haamut "vääriä positiivisia"??? Kokemusta kellään? Testailen toki olosuhteista huolimatta vielä uudelleen päivän parin päästä, mutta nyt vain toi aamuinen testaustulos pyörii koko ajan mielessä

itselläni oli juuri raskaus oireena menkkamainen jomotus, ja tein huvikseni kotitesti liuskan koska nyt sattui kotona sellainen olemaan.. mutta kuinkas ollakkaan "haamu" viiva sieltä tuli :D ja se haamu on edelleen tuolla masussa ja viikkoja on nyt 16 :D

Voipi olla kyseessä kemiallinen raskaus. Eli alkio on yrittänyt kiinnittyä jolloin hcg:tä on alkanut kehittyä mutta ei sitten ole pysynyt kiinni. Kannattaa testailla muutaman päivän päästä uudestaan. Jos kyseessä on valemenkat, pitäisi tällöin viivan olla jo paljon selvempi.
Toivottavsti sinulla onkin kyse tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eijaksakirjautua:
Voipi olla kyseessä kemiallinen raskaus. Eli alkio on yrittänyt kiinnittyä jolloin hcg:tä on alkanut kehittyä mutta ei sitten ole pysynyt kiinni. Kannattaa testailla muutaman päivän päästä uudestaan. Jos kyseessä on valemenkat, pitäisi tällöin viivan olla jo paljon selvempi.
Toivottavsti sinulla onkin kyse tästä.

Hei palaan vielä asiaan, kun en voi muidenkaan kans tätä tilannetta jakaa (paitsi onneks miehen kans sentään)... Eli, sanokaas nyt, onko mulla kyseessä sitten valemenkat, kun testasin tänään uudelleen (siis jo vuorokauden kuluttua, en jaksanut odottaa pidempään) ja haamuviiva oli hitusen selvempi, mut toki ihan haamu vielä. Eikö se tarkoittais sitä, et mahassa jotain tapahtuu, jos hormonimäärä kerran nousee. MUTTA silti mulla edelleen pientä menkkamaista vuotoa, mut ei kunnon menkkoja oo alkanut.

Juu, onhan noita valemenkkoja ihmisillä ollut, eli voi hyvinkin olla mahdollista että nyt on tärppi käynyt. Varsinkin jos vuoto kerta on tavallista niukempaa. Joudut kyllä vielä testaamaan uudestaan päivän, parin päästä. Tsemppiä ja malttia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
löytyisikö kuvaa?

kamera on rikki, enkä kyllä osaisi varmaan laittaakaan kuvaa, ei oo tullu kokeiltua. Eilinen haamu oli todella siis vain aavistus, mut tänpäiväinen oli jo vähän selkeämpi haamu, joka olis kyllä voinutkin näkyä kuvassa, mut eilinen ei olis kyllä näkyny. Taidan ostaa Apteekin raskaustestin tänään ja jatkaa testailua, ehkä vois mennä verikokeeseen muutamien päivien päästä, niin sais selvyyden...

Ajattelin siis vain, että jos munasolu ei olis kiinnittynyt ja tää olis vain kemiallinen raskaus, niin eikö hormonimäärän luulis laskevan

Yhteistyössä