Haamuista.... taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jazz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jazz

Vieras
Heissan!

Tiedän että tämä on puhkikeskusteltu aihe, mutta nyt ei ole kärsivällisyyttä ruveta etsimään aiheesta vanhaa keskustelua.

Testasin äsken päiväpisusta mammaksin sivuilta tilatulla herkällä testillä haamun, selkeän sellaisen. En ole varma luinko tuloksen testiajan puitteissa (kävin petaamassa sängyn ja touhusin muuten n. 5 min.). Aikaisemmat negat ovat olleet selkeitä negoja ja ovat myös pysyneet negoina vaikka olen käynyt tarkistamassa ne vielä roskikseen heitettyäni... miten niin epätoivoinen?! =)

Mutta voinko nyt jo edes hieman toivoa että meille olisi tulossa toivottu pikkusisko/veli esikoisellemme?

Niin ja sen verran vielä infoa, että minulla on ollut kolmet kuukautiset synnytyksen jälkeen, kierroilla 23-50, nyt on kp 40/??. Ja imetän vielä esikkoa, mutta imetyksen ei kai pitäisi vaikuttaa testiin sillä aikaisemmat tekemäni testit ovat olleet hyvin tyylipuhtaita negoja.

Kokemuksia pliis. Etukäteen kanssasisariaan kiittäen!

Aurinkoisin ja hieman epäuskoisin terkuin,
Jazz

Kannattaa hakea apteekin testi. Testasin samoilla testeillä todella haalean haamun ja heti perään apteekin testillä niin se näytti ihan selkeän plussan:) Eivät taida kuitenkaan niin herkkiä olla..

Hei!

Kiitos teille nopsista vastauksista.

Olin bongaavinani oviksen (kanamunalimat, nippailua oikealla puolella alavatsaa, huimasti lisääntyneet seksihalut...), mutta siitä on jo jonkun verran aikaa. Ja olen myös kerennyt tehdä pari negatestiä kp 28 ja kp 30, jolloin oletin menkkojen alkavan kun laskin tästä oletetusta oviksestani. Testit tein kyllä päiväpissasta joka ei ollut rakossa kovinkaan pitkään. Haamua en ole onnistunut mammaksin testeillä saamaan aikaiseksi.

Esikon kohdalla testasin pari päivää ennen menkkojen alkua apteekin testillä ja sain ns. roskishaamun. Siitä syystä olenkin hieman yllättynyt tästä tuloksesta, tai siis tästä myöhäisestä ajankohdasta. Mutta ilmeisesti raskaushormonia erittyy raskauskohtaisesti eri tavalla.

Teen uuden testin huomenna aamulla ja katson mitä se kertoo. Toivon mukaan olen silloin viisaampi. Ja jos se tulos on epäselvä haen apteekista uuden testin... vaikka en enää kehtaisi mennä sinne sillä olen ostanut varmaan kymmenen (turhaan tehtyä) testiä ja ne nauravat minut sieltä pihalle... =)

Jännittää, jännittää!

Jazz

Hei!

Onhan se niin yksilöllistä, kuinka se hormonin määrä alkaa kehittyä eli haamu voi vahvistua seuraavassa testissä. Joka tapauksessa luulisi testin kuin testin näyttävän jotain, jos olet oviksen bongannut ja sinulla on kierron päiviä jo noin paljon menossa. Joten siitä vaan uutta testiä hommaamaan.
Joo, tunne on todella tuttu, siis että olet jatkuvasti ostamassa apteekista testiä...itse olen pieneltä paikkakunnalta, niin oli pakko tilata välillä mammaksin testejä, kun en enää yksinkertaisesti ilennyt mennä apteekkiin testin ostoon...

Hih, minä oon testannut vaan kaksi haamua tällä kertaa ja niin vaan olen huomenna eka neuvolaan menossa.... alkuillasta tuli mieleen että olisko kumminkin pitänyt testata vielä kun ei pahoinvointiakaan ole lainkaan mutta eiköhän se nyt kumminkin totta ole :)

Ja kyllä se ihan selkä viiva on, joskin haalea. Sitä ei tarvitse tihrustaa vaan se on kyllä ihan helposti nähtävissä. Tuskin minulla voi olla kolme virheellistä testiä? Tein eilen illalla uuden ja tänä aamuna ja jokaiseen on ilmaantunut testiajan sisällä viiva.

Eli kai sitä tässä nyt sitten ollaan raskaana. Hurjaa!

Onnea odotukseen eräs!

Ja aurinkoista ja ihanaa kesää kaikille!

Jazz

Toivottavasti olit raskaana!

Itse tein aamulla testin ja tuli haamuviiva. Nyt pelottaa, että jos se olikin jokin virhe :o(

Toivottavasti parin päivän päästä saan vastauksen. JÄnnittää.

Heissan!

Kyllä ne haamut siitä vahvistuivat. Maanantaina (5.6) tein uuden testin apteekin omalla ja testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Eli kokemukseni mammaksin testeistä ovat seuraavat: nega on aina ollut tyylipuhdas nega, ei viivan viivaa. Kun testiin pärähtää viiva testiajan puitteissa tarkoittanee se sitä, että raskaus on ainakin alkanut.

Tsemppiä sinulle minä, toivottavasit viivasi vahvistuu!

Ihanaa kesää kaikille haaveilijoille ja ennen kaikkea plussatuulia!

Yhteistyössä