Haamu vai viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enhän mä ole ku toisesta muuttanu kontrastin, ja kuten sanoin. Se näkyy luonnossa paremmin ku kuvassa.
Eikä mun tarvii väenvängällä mitään vääntää, ei ole mitään hinkua olla raskaana. Haluan vaan mielipiteitä.
Voi vetää ne pavut sieltä nenästä pois, ei tarvii ottaa nii tosissaan ;)

En mä kuvittele mitään, enkä pety vaikkei siinä mittää oliskaa :) Jos kuvittelisin ja tietäisin jotain niin ei mun tarviis tänne laittaa viestiä ja kysellä mitä muut näkee :D
Musta on vaan mielenkiintosta tietää mitä muut siinä näkee, koska ite en tiiä kumpi se mun mielestä on. Sittenhä se selviää joskus :D

[QUOTE="juup";24832126]kuka tässä on ollu pettymässä?[/QUOTE]

no ap:n tekstistä saa sellasen kuvan että haluaa olla raskaana ja haluaa sen viivan testiin miten päin vaan. sulla se on vissiin aikaa mun tekstejä kytätä kerta "mä tiedän aina kaiken" :)

En mä kuvittele mitään, enkä pety vaikkei siinä mittää oliskaa :) Jos kuvittelisin ja tietäisin jotain niin ei mun tarviis tänne laittaa viestiä ja kysellä mitä muut näkee :D
Musta on vaan mielenkiintosta tietää mitä muut siinä näkee, koska ite en tiiä kumpi se mun mielestä on. Sittenhä se selviää joskus :D

okei,aattelin vaan kun noin ahkeraan testaat :D

Mun silmiin viivanpaikkaa näyttää. Ton merkkiset testi tekee sitä.. antavat turhia toiveita. Toivottavasti sulla olis kuitenki sitä itseään.. testaile uudelleen myöhemmin vahvistuuko.

Ei kaikki aina halua olla raskaana ja saada plussia raskaustesteihin ;)
Musta se on vaan aika jees asia tietää onko raskaana vai ei ihan noin yleisesti ottaen.. Että olis mukava saada selkeä nega ja vaikka ne kuukautiset ku sellanen tilanne ettei oo menkkoja ja testit näyttää mitä sattuu..

Mulla positiivinen testi näkyi selvästi, nuo missä on just ja just erottanut jotain haaleaa (viivan paikka) ovat aina olleet negoja. Olen testannut kymmeniä kertoja kun esikoista koitettiin saada aluilleen... Itse pitäisin tuota negana, ja jos menkkoja ei ala kuulua, testaisin myöhemmin uudestaan "varmuuden vuoksi".

Yhteistyössä