Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vaimo";23564818]Samoin.
Olen itse useammassa raskaudessa saanut niin minimaalisen haamun, joka on silti tarkoittanut ehtaa plussaa, että olen suht herkkä näissä asioissa.
Viimeisin "viivanpaikka" testattiin kaksi kertaa labrassa negaksi ja nyt ollaan onnellisesti viikolla 16+. :)[/QUOTE]

Sehän on tosi kiva, että sulla on mennyt asiat noin mukavasti.

Mä en vaan ymmärrä sitä, kuinka sun kokemus voisi toimia yleispätevänä todisteena asiasta, josta monilla on päinvastaisia kokemuksia. Sulla on näkynyt testissä viivanpaikka, sitten myöhemmin olet saanut positiivisen tuloksen. Toisilla on näkynyt viivanpaikka, mutta se ei ole muuttunut myöhemmissä testeissä positiiviseksi tulokseksi.

Muistan kun mulla oli joskus menkat myöhässä ja 2 testiä näytti negaa. Eräs tuttu sano että hänelläkin näytti vaikka oli raskaana, ihan 4.kuulle saakka kunnes vihdoin positiivinen tulos. Hän oli ehdottomasti sitä mieltä että mä olen raskaana. Odotin ja odotin, testit näytti negaa, meni 3kk, tein 4 kotitestiä ja labran testikin näytti negaa. Olin ihan varma että oon raskaana, kun se tuttukin niin sanoi. Sain lähetteen gynelle tutkimuksiin ja selvis että mun elimistö ei tuota tarpeeksi progesteronia. Pettymys oli kova kun en sitten ollutkaan raskaana vaikka kovasti olin toivonut ja luullut.

Sehän on tosi kiva, että sulla on mennyt asiat noin mukavasti.

Mä en vaan ymmärrä sitä, kuinka sun kokemus voisi toimia yleispätevänä todisteena asiasta, josta monilla on päinvastaisia kokemuksia. Sulla on näkynyt testissä viivanpaikka, sitten myöhemmin olet saanut positiivisen tuloksen. Toisilla on näkynyt viivanpaikka, mutta se ei ole muuttunut myöhemmissä testeissä positiiviseksi tulokseksi.

Kyllä minulla on niitäkin kokemuksia, että hailakan haamun jälkeen on menkat alkaneet ja kyse on silloin ollut ns. kemiallisesta raskaudesta, joka voi ap:n kohdallakin olla mahdollinen.
Enkä väitä toimivani yleispätevänä todisteena asiassa, vaan luotan siihen, mitä asiantuntijat ovat asiasta mieltä.

[QUOTE="vaimo";23565220]Kyllä minulla on niitäkin kokemuksia, että hailakan haamun jälkeen on menkat alkaneet ja kyse on silloin ollut ns. kemiallisesta raskaudesta, joka voi ap:n kohdallakin olla mahdollinen.
Enkä väitä toimivani yleispätevänä todisteena asiassa, vaan luotan siihen, mitä asiantuntijat ovat asiasta mieltä.[/QUOTE]

Sä et ihan oikeasti ymmärrä vaikka miten selittäis. Jutuistasi vois päätellä että sun ns.hailakat haamut ovat olleet vain viivanpaikkoja eli NEGOJA.

[QUOTE="vaimo";23565285]Sinun päättelyillä ei ole merkitystä.[/QUOTE]

Voi luoja, sä olet tyhmä!!! Äo varmaan 100 tai reippaasti alle. Uskotteleva vaan itselles tota sontaa, toivottavasti lapsistas ees tulee fiksumpia vaikak eipä se omena yleensä puusta kauas putoa.

[QUOTE="Vieras";23567356]Voi luoja, sä olet tyhmä!!! Äo varmaan 100 tai reippaasti alle. Uskotteleva vaan itselles tota sontaa, toivottavasti lapsistas ees tulee fiksumpia vaikak eipä se omena yleensä puusta kauas putoa.[/QUOTE]

Hirveää kielenkäyttöä. ihme juttu jos oot äiti ja käyttäydyt noin.

Niinkuin itse sanoin että luulen sen olevan nega, halusin vain kysyä tuosta valkoisesta viivasta
mutta selväksi tuli että sama tulos on kuin oma mies pissisi tikkuun. eli en tee uutta testiä.

Näin pitkä ketju yhdestä kusitikusta! Minä kun luulin, että joku on saanut kuvattua oikean haamun!!! Siis sen hahmon, joka sanoo lakana korvilla "huhuu"....

Näin pitkä ketju yhdestä kusitikusta! Minä kun luulin, että joku on saanut kuvattua oikean haamun!!! Siis sen hahmon, joka sanoo lakana korvilla "huhuu"....

ghost_animated.gif

Ole hyvä :)

Mulla on tullut kyllä kaikissa 7 raskaudessani alussa tuollainen viiva, olen hätähousu ja testaan aina liian aikaisin, mutta joka kerta on kyllä ollut ihan oikeasti positiivinen. Apteekin omaan en ole koskaan saanut "viivan paikkaa". Se, miksi sinulla näkyisi vielä noin hailakka haamu, voi johtua siitä että Apteekin oma ei ole niin herkkä testi, muistaakseeni mittaa 25 IU HCG/l

Suosittelen tekemään herkemmän testin tai sitten Clear Blue digitaalisen, johon ainakin saat varman ja selkeän tulokse.

Yhteistyössä