Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vaimo";23563746]Näen tuossa edelleen vaaleanpunaisen hailakan haamun ja niin näkee muutama muukin...voisin lyödä pääni pantiksi, ettei tuo ole nega.[/QUOTE]

Lupaan varata labraan ajan ja tulla sitten kertomaan mitä ne sanoivat. Odotan nyt pari päivää että hormonitaso nousee jos on noustakseen. Mutta minäkin näen siinä jotain.. mutta en tosiaan tiedä onko se vaan jokin testin virhe. tai se viivanpaikka jota ei apteekkarin mukaan ole mutta joidenkin mukaan on. Huh vaikeita juttuja.

Mikset vastaa minulle, joka viivanpaikkoja sain vaikken edes ovuloinut? Sainko silti keskenmenoja, vaikkei ultrankaan mukaan yhtään munasolua irronnut? Testasimpa äsken miehen kanssa, teimme molemmat kaapista löytyneet apteekin omat ja molemmat saimme valkoisen/harmaan viivan jollainen kuvassakin oli, vaikka kumpikaan ei olla raskaana.

Eikö vaimolla ole selitystä?

Oma kokemus testeistä on se, että se pohja kun kastuu, niin se valkoinen on sellainen harmaampi, ja silloin valkoinen negaviiva erottuu siitä selkeänä valkoisena viivana.

Ei tässä keskustelussa mitään järkeä ole. Tee testi uudestaan huomenna ja ylihuomenna. Kyllä se siitä joko plussaksi muuttuu tai kuukautiset alkaa. Miten kukaan viitsii moisesta täällä vaahdota?

[QUOTE="vaimo";23563624]Mikäli sinulla ei menkat ala lähiaikoina, olen aivan varma, että saat parin-kolmen päivän päästä selkeämmän plussan! Se, että jotain tulee näkyviin tulkinta-ajan sisällä, johtuu vain ja ainoastaan hcg-hormonista, joka sen siihen voi piirtää.
Näistä viivanpaikoista puhutaan paljon siksi, että jos menkat alkaisikin, olisi iisimpää sulattaa asia, kun ajattelisi sen vain viivanpaikkana. Ymmärrettävää toki, mutta totuus on vähän toinen.[/QUOTE]

Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootis.

Testissä on kaksi viivanpaikkaa, toiseen tulee kontrolliviiva toiseen mahdollinen pos. tulos
Niissä testeuis joihin piirtyy pelkkä + tai -, nii niissä on sit plussan/miinuksen paikka.

Kässäsitkö?

[QUOTE="vaimo";23563757]Kerro, miten voi nähdä valkoisen viivan valkoisella pohjalla?[/QUOTE]

Valkoisen sävyero, jokainen jolla on näkö kunnossa voi erottaa kaksi valkoista toisistaan. Minä voin nähdä valkoisella paperille piirretyn valkoisella väriliidulla tehdyn viivan ihan mainiosti. Eli ihan yhtä mahdollista. Samoin jos vedellä vedän sormella viivan paperiin, kastuu tämä valkoinen vähän ja senkin eroittaa siitä valkoisesta, vaikka vesi on väritöntä.

Lupaan varata labraan ajan ja tulla sitten kertomaan mitä ne sanoivat. Odotan nyt pari päivää että hormonitaso nousee jos on noustakseen. Mutta minäkin näen siinä jotain.. mutta en tosiaan tiedä onko se vaan jokin testin virhe. tai se viivanpaikka jota ei apteekkarin mukaan ole mutta joidenkin mukaan on. Huh vaikeita juttuja.

Kysy silt apteekkarilt et onko testissä kohdat joihin viivat piirtyy(eli viivanpaikat), jos se vastaa sillonki viel et ei,,nii tää apteekkari ei tiedä mistään mitään.
Tokihan niissä on paikat viivoille.

[QUOTE="vieras";23563786]Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootis.

Testissä on kaksi viivanpaikkaa, toiseen tulee kontrolliviiva toiseen mahdollinen pos. tulos
Niissä testeuis joihin piirtyy pelkkä + tai -, nii niissä on sit plussan/miinuksen paikka.

Kässäsitkö?[/QUOTE]

Ei,ei se oikeasti tajua vaikka rautalangasta vääntäis.

Tällä palstalla on kautta aikojen ollut se meininki, ettei kenellekään suotaisi positiivista testitulosta.
Jos tulos on räikeän selkeä, onnitellaan nihkeästi, mutta jos vähänkään asiassa on sijaa epäselvyydelle, huudetaan negaa ja sekopääksi...näin se on aina ollut. Onneksi nämä jutut ei vaikuta siihen, onko oikeasti raskaana vai ei. :)

[QUOTE="vaimo";23563814]Tällä palstalla on kautta aikojen ollut se meininki, ettei kenellekään suotaisi positiivista testitulosta.
Jos tulos on räikeän selkeä, onnitellaan nihkeästi, mutta jos vähänkään asiassa on sijaa epäselvyydelle, huudetaan negaa ja sekopääksi...näin se on aina ollut. Onneksi nämä jutut ei vaikuta siihen, onko oikeasti raskaana vai ei. :)[/QUOTE]

Höpö höpö. Tuosta testistä kun ei vain näe plussaa. Itse en ainakaan näe.

[QUOTE="vaimo";23563757]Kerro, miten voi nähdä valkoisen viivan valkoisella pohjalla?[/QUOTE]

Siten että siinä on se viivanpaikka (eli se kohta mihin se viiva piirtyy jos on raskaana) joka on eri sävyä kuin se muu osa sitä testiä, Sama ilmiö kuin jos piirrät valkoiseen paperiin valkoisella liidulla. Näät sen liidun jäljen kun katsot tarkkaan mutta valkoinen se silti on, ei vaalenpunainen...

[QUOTE="vaimo";23563792]En usko, että mihinkään testiin tulee harmaata viivaa tulkinta-ajan sisällä, oli sinun tai miehes kusta. :) Kuka tietää, valehteletko? Soitappa asiasta testinvalmistajalle ja tule sitten kertomaan, mitä sieltä sanottiin?[/QUOTE]

Kai se on ihan sama, mitä testinvalmistaja sanoo, kun omin silmin näen muuta? Luulekko, että ne sanoo että juu saattaa siihen tulla viivaa jos jonkinmoista, arvuuttele nyt vaan? Siellä testissä on selvät ohjeet, että jos tulee vaaleanpunainen viiva niin se on positiivinen. VAALEANPUNAINEN. Harmaista ja valkoisista ei puhuta mitään. Hyvää bisnestähän ne on, kun aina täytyy ostaa uusi testi. Itse en tee enää muita, kuin digitaalisia testejä, joissa lukee raskaana tai ei raskaana. Ja kun sellasen negatiivisen digitestin purkaa, niin sieltäkin löytää liuskan, jossa on harmaa/valkoinen viivanpaikka.

minä olen tikuttanut koko viimeisen VUODEN, ja saanut lukuisia, lukuisia negoja. Ja tuo sinun ei ole nega, vaan siinä on väriä.
Lyön pääni pantiksi että siitä se vahvistuu.

[QUOTE="vaimo";23563792]En usko, että mihinkään testiin tulee harmaata viivaa tulkinta-ajan sisällä, oli sinun tai miehes kusta. :) Kuka tietää, valehteletko? Soitappa asiasta testinvalmistajalle ja tule sitten kertomaan, mitä sieltä sanottiin?[/QUOTE]

Ehkäpä sä vaan itye haluat niin tosissasi uskoa yhden apteekkarin tarinaa hcg.stä ja keskenmenoista, ettet halua nähdä asiaa järkevästi mitenkään toisin kuin muut täällä. kyllä mä sanon että kymmenelle peräkkäiselle viivanpaikalle on luonnollisempi selitys siinä, että pissistä kastuessaan koko testi valoavasten paljastaa tämän yhden paikan mihin mahdollisesti tulisi se yksi värillinen viiva jos olisi raskaana. Kyllä testissä viivanpaikka on olemassa, siksihän ne viivat eivät tule ihan mihin sattuu kohdille, vaan niille on omat paikkansa, joihin se punainen väri asettuu jos testi on positiivinen. muutenhan ne vivvat tulisi ihan miten sattuu, ellei näitä paikkoja olisi.

ja ne paikat on ihan mahdollista nähdä sieltä testistä kun tarkkaan tutkii kastumisen jälkeen päivänvalossa. Yhtä hyvin kun paperin kastumisen voi nähdä, jos a4 arkille tipahtaa pisara väritöntä vettä. Maailmassa loppujenlopuksi hyvin harva asiaa voidaan kumota tieteellisesti mahdottomaksi, ja sinusta sitten raskaustestissä oleva viivanpaikka on yksi tällainen maailman mahdottomuus kun sulle nyt joku apteekkitäti on tällaisia läpejä päähän puhunut. Miettisin itse tuossa kohden omaa sinisilmäisyyttäni, jos kauhean moni epäilee tätä sun tarinaa ja itse et pysty mitenkään kyseenalaistamaan juttuasi.

[QUOTE="vaimo";23563814]Tällä palstalla on kautta aikojen ollut se meininki, ettei kenellekään suotaisi positiivista testitulosta.
Jos tulos on räikeän selkeä, onnitellaan nihkeästi, mutta jos vähänkään asiassa on sijaa epäselvyydelle, huudetaan negaa ja sekopääksi...näin se on aina ollut. Onneksi nämä jutut ei vaikuta siihen, onko oikeasti raskaana vai ei. :)[/QUOTE]

No ei todellakaan ole. Täällä on aina onniteltu, vaikka olis tosi haalea viiva.
Tämä nyt vaan on vieläkin haaleampi mitä täällä normaalisti on.
Itse en sano juuta enkä jaata.

Ap:n raskaus ei ole multa pois ja mukavaahan se olisi jos näin olisi kun kerran kovasti sitä toivookin vielä. Mutta turhan toivon antaminen on ihan yhtä paljon "kiusaamista" kuin plussan väittäminen negaksi, varsinkin kun testaaja itse ei yhtään osaa itse lukea testiä vaan luottaa puheisiin palstalla.

Tee testi ap uudelleen parin päivän päästä, tai vielä parempi, mene labraan niin tuloksen lukeminen on silloin kerrasta selvä. Ja vielä ap selvennökseksi. En halua olla ilkeä, tottakai toivoisin sulle plussaa, ja toivottavasti pikapuoliin niin sulle käykin. Mutta tuo "vaimo" hysterisoi nyt ihan selviä asioita toisenlaisiksi ja sekoittaa asioita sullekin niin pahasti että siihen menetin hermoni.

Kuumimmat

Yhteistyössä