[QUOTE="vaimo";23563757]Kerro, miten voi nähdä valkoisen viivan valkoisella pohjalla?[/QUOTE]
Valkoista on monta eri sävyä.
Valkoista on monta eri sävyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikset vastaa minulle, joka viivanpaikkoja sain vaikken edes ovuloinut? Sainko silti keskenmenoja, vaikkei ultrankaan mukaan yhtään munasolua irronnut? Testasimpa äsken miehen kanssa, teimme molemmat kaapista löytyneet apteekin omat ja molemmat saimme valkoisen/harmaan viivan jollainen kuvassakin oli, vaikka kumpikaan ei olla raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23563760:Valkoista on monta eri sävyä.![]()
Eikö vaimolla ole selitystä?
Monta sävyä? Lunnonvalkoinen ja puhtaan. tuo viiva on selkeästi luonnonvalkoinen. hahahah. On tää naurettavaa.
Hei! Nyt myöhemmin testiin T:n kohalle on tullu vaaleanpunainen läiskä? onko kyse kuivumisesta?
Lupaan varata labraan ajan ja tulla sitten kertomaan mitä ne sanoivat. Odotan nyt pari päivää että hormonitaso nousee jos on noustakseen. Mutta minäkin näen siinä jotain.. mutta en tosiaan tiedä onko se vaan jokin testin virhe. tai se viivanpaikka jota ei apteekkarin mukaan ole mutta joidenkin mukaan on. Huh vaikeita juttuja.
Ihan niinku oisin tehny jotain väärää kun kysyin... siis kyllä mä itekki uskon että se on puhdas nega. olen vaan nuori ja tietämätön niin halusin varmistaa![]()