Haamu vai mikä tämä on? Kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitinatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos siinä on valkoinen viiva, niin se on viivanpaikka eli siis selkeä nega. JOs viivassa on hieman väriä, sitä voi kutsua haamuksi, joka on mahdollinen haalea plussa.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni oppimäärä;23563408:
Jos siinä on valkoinen viiva, niin se on viivanpaikka eli siis selkeä nega. JOs viivassa on hieman väriä, sitä voi kutsua haamuksi, joka on mahdollinen haalea plussa.

No aivan kun tuo asia ihan noin selkeä olisi. Ei se viivanpaikan ja haalean haamun erottaminen ihan niin simppeliä ole. Ensinnäkään ihan valkoinen se viivanpaikkakaan ei täysin ole, ja siinä haamussa voi olla niin vähän väriä, ettei tätä silmin erota. Ei auta ap:n kun odottaa päivä jos toinenkin ja testata uudestaan. Minä olen ollut kaksi kertaa raskaana ja tehnyt muutenkin lukuisia testejä ja joka kerta se haamun tai viivanpaikan erottaminen on ollut ihan yhtä työlästä kun. Sitten tosiaan kun viivassa on sitä väriä puhutaan jo minusta selvästi plussasta, kahdesta näkyvästä viivasta, jonka nyt jokainen erottaa (ellei ole värisokea) olipa se toinen miten paljon vaaleanpunaisempi tätä tummaa viivaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1281393-onko-apteekin-raskaustestissa-viivanpaikka/

KATSOKAAPAS TUO! "apteekin raskaustestissä EI OLE viivan paikkaa"

[QUOTE="Hoitaja";23563474]selkeä nega. Olen pahoillani, siinä näkyy vain viivanpaikka.[/QUOTE]

Mutta soitin apteekkiin ja he sanoivat että kyseisessä testissä ei ole viivan paikkaa?

[QUOTE="Tinka";23563492]Tyylipuhdas nega.[/QUOTE]

Näin. Ja pitäähän siinä testissä olla se paikka mihin se plussa-viiva tulee jos on tullakseen, eihän se muuten näyttäis raskautta... Sulla on nega.

Yhteistyössä