haamu on =)
<3 24.05.2010 #27 jes, tykkään näistä kuvantulkintatehtävistä Viiva näkyy, nyt vain tunteja laskemaan että tulee ylihuominen ja pääset taas testaamaan!
jes, tykkään näistä kuvantulkintatehtävistä Viiva näkyy, nyt vain tunteja laskemaan että tulee ylihuominen ja pääset taas testaamaan!
UpsyDaisy 24.05.2010 #30 hyvin haalea viiva näkyy,mutta tää voi olla vielä se kuuluisa viivan paikka. En sanoisi edes haamuksi.
hyvin haalea viiva näkyy,mutta tää voi olla vielä se kuuluisa viivan paikka. En sanoisi edes haamuksi.
selvä 24.05.2010 #31 Nega. Jos tulkitsette tuollaiset plussaksi,niin en enää yhtään ihmettele miksi saatte joka kuukausi keskenmenoja.
Nega. Jos tulkitsette tuollaiset plussaksi,niin en enää yhtään ihmettele miksi saatte joka kuukausi keskenmenoja.
Maira 24.05.2010 #32 Alkuperäinen kirjoittaja ap: Auts, lainasin miehen järkkärikameraa, tässä tarkempi kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=6236211.jpg Click to expand... No joo, huomattavasti selkeempi haamu!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap: Auts, lainasin miehen järkkärikameraa, tässä tarkempi kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=6236211.jpg Click to expand... No joo, huomattavasti selkeempi haamu!!
vieras 24.05.2010 #33 tee uus testi parinpvän kuluttua aamupisusta! mielestäni et ole raskaana testin perusteella.
vieras 24.05.2010 #36 Ekasta kuvasta en ollut varma, mutta toisen kuvan perusteella sanoisin viivanpaikaksi. Väriä en minä näe toisessa kuvassa.
Ekasta kuvasta en ollut varma, mutta toisen kuvan perusteella sanoisin viivanpaikaksi. Väriä en minä näe toisessa kuvassa.
h 24.05.2010 #39 viivanpaikka se vaan on! miksi ihmeessä pitää testailla noin aikaisin ja sitte ihmetellä onko nega vai haamu ja väkisin koetetaan siinä jotain nähdä!
viivanpaikka se vaan on! miksi ihmeessä pitää testailla noin aikaisin ja sitte ihmetellä onko nega vai haamu ja väkisin koetetaan siinä jotain nähdä!
onnea! 24.05.2010 #42 No on kyllä haalea plussa varmasti. Mun ekasta tuli just tollanen vaikka viikkoja oli jo enemmänkin!
Rollolainen 24.05.2010 #43 ei siinä mitään ole. toki sen haamunnäkee jos haluaa silmät tekee usein tepposen. Odottaisin vilä pari päivää ja tekin uuden testin.
ei siinä mitään ole. toki sen haamunnäkee jos haluaa silmät tekee usein tepposen. Odottaisin vilä pari päivää ja tekin uuden testin.
TUTUS 24.05.2010 #44 En valitettavasti minun koneella näe mitään, mutta älä huolestu. Odottele rauhassa muutama päivä ja tee uusi testi.
En valitettavasti minun koneella näe mitään, mutta älä huolestu. Odottele rauhassa muutama päivä ja tee uusi testi.
:) 24.05.2010 #46 Haamu on!!! koitat testata muutaman päivän päästä, niin varmistuu. Nyt jo kuitenkin etukäteen onnea <3
Haamu on!!! koitat testata muutaman päivän päästä, niin varmistuu. Nyt jo kuitenkin etukäteen onnea <3
Matkaroskis 24.05.2010 #50 Apteekin oma testi? Mie en oo siinä ikinä nähny viivanpaikaa joten hailakkaaksi haamuksi sanosin tuota
Apteekin oma testi? Mie en oo siinä ikinä nähny viivanpaikaa joten hailakkaaksi haamuksi sanosin tuota