haaleilla viivoilla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Onko kukaan tullut raskaaksi, vaikka ovulaatiotestit näyttävät haaleita viivoja. Yritämme toista lasta ja olen käyttänyt kolmen kierron ajan ovulaatiotikkuja. Joka kerran saan 14 päivää ennen kuukautisten alkamista kahden päivän ajan haaleat viivat testiin. Viivat eivät ole aivan yhtä paksuja kuin kontrolliviiva, puhumattakaan, että olisivat paksumpia. Ovuloinko ollenkaan? Sama homma oli ennen ensimmäistä, en koskaan saanut kuin haaleat viivat ja jätin koko tikut pois. Yritimme vain enemmän mahdollisen ovulaation aikana ja tulin kyllä raskaaksi. Nyt harmittaa, olisi pitänyt mittailla ja ehkä saada se paksumpi viiva raskautumisen aikoihin.
Eli oletteko tulleet raskaaksi haaleilla viivoilla+

en onnistunut kertaakaan saamaan kontrolliviivan vahvuisia viivoja, mutta raskaaksi tulin silti. Eli ovulaatio VOI tapahtua sittenkin, vaikka ne ohjeissa niin kauheesti toitotti, että vain yhtä vahva viiva merkkaa ovista. Selviä ovisoireita tosin oli, joten niistäkin tiesin, että ovis tapahtui.

Entäs jos viivaa ei tule lainkaan? Onko vastaavaa?

Minulla on täysin selvät ovis-oireet jo toista päivää. Historiastani tiedän, että ovuloin ja tiedän oireet. Kertaalleen olen aiemmin tikuttanut ja sain ihan oikean suuntaiset tulokset. Tuon jälkeen raskauduinkin, mutta kesken meni. Keskenmeno voi tietysti sekoittaa hormonitoimintaa, mutta outoa tämä silti on. Ovis on mielestäni selvää (kaikki perinteiset oireeni), mutta testi ei anna edes haaleaa viivaa.

Aikasemmin en ole koskaan ovistestejä käyttänyt ja tullut kuitwnkin heti raskaaksi. Nyt 3. lasta yrittäessä kokeilin huvin vuoksi, ovista en tikuilla bongannut, mutta tulin raskaaksi.

Onpa niin lohdullista ja huojentavaa! Kiitos! Ehkä en vielä lähde mihinkään tutkimuksiin, vaan uskon ja luotan, että ovulaatio tulee ja raskauskin, kun on sen aika. Kiitos.

Yhteistyössä