Haalea viiva raskaustestissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toiveikas?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toiveikas?

Vieras
Onko teillä kokemusta siitä, että olisi tullut haalea, mutta aivan selkeä viiva raskaustestiin? Ja kuinka teille siinä tapauksessa on käynyt - oletteko olleet raskaana vai ovatko kuukautiset sitten kuitenkin alkaneet?

Tein tuossa aamulla testin ja tuli sellainen testiviivaa haaleampi tulos. Kovasti olemme toista lasta yrittäneet ja lapsettomuushoitojakin saaneet nyt muutaman kuukauden.

Jos siinä testiruudussa on viiva, haaleakin, niin silloin se tarkoittaa sitä, että sulla on sitä raskaushormonia (= se istukkahormoni vai mikä se on oikealta nimeltään) pissassa, eli olet raskaana.

Mulla ne plussaviivat on aina olleet vaaleampia kun se itse kontrolliviiva.

Eli kyllä mie onnittelen sinua positiivisesta tuloksesta :)

Onnea :hug:

mulla tuli syyskuussa just sellanen haalea viiva testiin..vein seuraavana aamuna sitten vielä näytteen labraan ja olihan se positiivinen niin kun arvasinkin.sitä haaleaa viivaa ei tule jos jos et ole raskaana

Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:
voithan sä linkittää kuvan siintä testistä jos haluat...

Hitsi kun mä heitin sen jo roskiin - ja olikos se niin että se testi ei ole enää luotettava kun siitä on kulunut jo liian kauan aikaa. En tajunnut ottaa kuvaa siitä silloin kun se maagiset 5 minuuttia oli kulunut. Teen uuden testi parin päivän päästä ja jos vielä epäilyttää, otan kuvan ja laitan sen tänne arvioitavaksi.

Yhteistyössä