Haalaritietäjät! Molo polaris vai pyxis 1,5vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opi

Vieras
Siinäpä se kysymys jo tulikin, eli kannattaako ens syksynä 1,5 olevalle tyttöselle hommata tuo pyxis vai polaris malli?
Koot noissa ilmeisesti pitävät aika hyvin paikkaansa, eli kokona varmaan 86? Nyt käyttää koko 68/74

no mä en henk koht laittais niin paljoa rahaa noin pienen haalariin.kosteussuojattuja taaperonkestäviä haalareita saa halvemmallakin.mutta jos noista pitää valita niin se halvempi versio.

Ensi talveksi olen haalaria hankkimassa, ja aion kyllä panostaa laatuun.
Syyshaalariksi olen katsonut t2h rubber rainia.

juu mäkin panostan laatuun mutta en silti osta 1vuotiaalle mitään extremesuperhyperhaalaria kun sen ikäinen pärjää halvemmallakin.6vuotiaalleni sen sijaan ostan em.huippuvarusteet ja ihan syystä, käyttö ja kulutus on ihan toisella tasolla kuin 1vuotiaalla.Mutta kukin tyylillään tietenkin,toki voit ostaa jo vauvalle teccia vaikkei se ois vaan vaunuissa nukkumassa.

Meillä on ollut 86cm Polaris ja oli hyvä haalari mun mielestä. Tosin se kaksivetoketjullinen on varmaan ihan hyvä. Miksi 1,5vuotiaan haalariin ei kannattaisi panostaa? Sen ikäinen ulkoilee mielellään ja yleensä vielä kontaten, peuhaten, mäkeä laskien. Silti ei välttämättä tule kertoneeksi, jos vaatteet alkaa kastua. Mun mielestä juuri oikea aika panostaa haalariin. Sitä paitsi hyvästä haalarista sai hyvän hinnan talven jälkeen.

Niin, tämä tällä hetkellä 8kk ulkoilee paljon pulkassa, pulkkailu käyttöön ostin huutiksesta reimatec haalarin. Tavallinen haalari kostui lumisateella. Kaikkien vauvat ei vain pötköttele rattaissa...

Laadukkaisiin ulkoiluvaatteisiin satsaan omalla kohdallani, niin miksi en tekisi sitä myös lapseni kohdalla.

Mun 1,5-v viilettää Polariksessa. Ihan sama kuin paha pakkanen on niin tarkenee rymytä lumikasoissa ja istuskella pulkassa. Aina on pysynyt lämpösenä. Meillä 92 kokoinen. Molon haalarit on pienempiä kuin esim. Reimatekit ynnä muut. Todellakin ihan hyvä aika panostaa laatuhaalariin. Kyllä tuo pötköttelee tuolla lätäköissä ja hangessa ihan tarpeeksi. Ite ostin yhden pikkukaupan vikan haalarin hintaan 64€, että ei ne välttämättä kalliitakaan ole. Tähän mennessä ei näy vielä yhtäkään käytön jälkeäkään. Ja noissa on ihan hullun hyvät heijastimet.

Meillä mennään Molo Polariksessa ja voin kyllä kehua. Tuo on totta että ovat todella pientä kokoa. Meillä käytetään sisävaatteissa kokoa 86-92 mutta haalari on koko 98 ja yleensä haalareista saa ottaa kokoa pienemmän kuin sisävaatteista.

Tuohon ettei taaperolle kannata hankkia hyvää pukua, niin olen kyllä ihan eri mieltä. Taapero joka on koko ajan polvet maassa ja kävelylenkilläkin kaatuilee koko ajan, plus että kulkee seiniä pitkin ynnä muuta vastaavaa, tarvii kyllä ehdottomasti kulutuskestävyyttä ja kosteussuojaa siinä kuin eskari-ikäinenkin.

Kiitos koko neuvoista. Ehkä sitten katson tuota 92 kokoista. Tiedättekö onko tässä eroa pyxiksen ja polariksen välillä? Pyxis on ilmeisesti ainakin hieman leveämpi?

Tuosta toisesta mallista en tiedä, mut meillä on molemmilla muksuilla polarikset ja se on kyllä ihan huippu haalari :) Ja siitä hyvä, että malli ei oo mikään säkki, eli huoletta mäkin ostin meidän puolitoistavuotiaalle 92 haalarin ja poika ei silti hukkunut siihen. Itseasiassa sama haalari on käytössä edelleen (poika nyt 2v 8kk), mut nyt alkaa pituus loppua pikkuhiljaa.

Vanha ketju, mutta google nosti esiin, joten kysynkin, että kannattaako 2-vuotiaalle ostaa koossa 98 ja yhdellä vai kahdella vetoketjulla? Ja onko niitä muun värisiä kuin se sateenkaari? Mies tyrmäsi sen värin täysin.

Yhteistyössä