haalarin koosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
meil nyt poika aika tasan 80cm ja nyt pähkäilen et minkä kokonen haalari menis mieluusti koko talven==ei vielä kävele,mut luultavasti talveen mennes oppii ni ei sais ihan ylisuurikaa olla =) onko remu reilua?entä lassie?reimaa en halua tai ei o varaa =)

Meillä neiti on nyt tasan 80cm ja ostin reiman haalarin kokoa 80cm, 86cm oli aivan ylisuuri. Luotan että neiti ei kasva nyt niin kovasti talven aikana ja pärjätään tuolla ostamallani haalarilla.

Mulla on ollu lassien supratech ja suprafill ja molempia voin suositella. Varsinkin nämä leudot ja kosteet talvet kun on ollut- olen suosinut tuota suprafilliä. Myös remua on tullut käytettyä, mutta paremman suojan saa super remulta. Jos asut Treen suunnassa niin täällähän on tehtaan myymälä, josta saattaaa saada hiukan edullisemmin. Rinnalla on ollu reimatec ja samaa kokoa ovat olleet kun mittasin =)

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
eli jos ostan remun ni otanko 80cm vai 86cm??mä käytän kuriksia ni ei tarvi ol kosteus suojattu =) miten reilua toi remu o?jos nyt vertaa vaikka lassieen??

Noh..ei mun mielestä ole ollut merkittävää eroa remussa ja lassiessa kun niitä viime talvena mittailin. 80cm kokoinen "hukkuu" kyllä 86cm pukuun..Osta käytetty 80cm syksyn puolelle ja keväälle se uusi 86cm mikä menee ehkä vielä seuraavan vuoden syksyllä?
=)

Yhteistyössä