Haalarimerkki Jonathan

  • Viestiketjun aloittaja joku vain
  • Ensimmäinen viesti
äitykkä-80
eikös niitä saa semmosilta lasten vaatekutsuilta. Ovat vissiin ihan laadukkaita(parilla kaverlla on, ei omaa kokemusta). hinta muistaakseni samoissa esim. travalle,reima. :)
 
Tosi hyvän laatuisia, saa kotikutsuilta (jälleenmyyjiltä ympäri suomea) ja muutamilla paikkakunnilla jesperjunior-liikkeistä.
Mielestäni ominaisuuksiltaan ja laadultaan samaa tasoa kuin reimatec ellei parempi
Hintaa on toppahaalarilla noin 65? (reimatec 129-149)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2006 klo 16:37 joku vain kirjoitti:
onko tuttu kenellekkään?? mistä niitä saa?? onko laadukas vai huono haalari?? hintaluokka??
Itsellä ei ole kokemusta tuosta haalarista, mutta olen kuullut että on todella hyvä. Pitää kosteutta eikä kulu puhki niinkuin Reimatecin haalarit. Hintaa en ole katsonut vaikka olen niitä kaupassa nähnyt. Lahdessa Jonathanin haalareita myy Jesper junior lastenvaateliike. Muuallakin suomessa niitä varmaan löytyy lastenvaatteisiin erikoistuneissa myymälöissä.
 
joku vain
no kiva kuulla =) Ostin juuri 3,5v tytölleni välikausihaalarin, 21e makso käytettynä, lähes uudenveroisen näköinen, Naperosta (Tampereella). Mietin sen ja Reimatec -haalarin välillä, mutta Reima oli polvista kuluneempi, sen hinta oli 18e.
Kiva kuulla positiivista juttua, en ole meinaan aiemmin tainnut edes kuulla siitä merkistä :whistle:
 
Meillä on Jonathan hyväksi testattu ja todettu. Talvihaalari jopa paremmaksi kuin Reimatec. Tällä hetkellä meillä on välikausihaalarit kolmella lapsella ja kosteussuojatakit kevääksi. Takit pitivät hyvin vesisateellakin. :)

Hintaluokka haalareissa 60-80,- - kalliimpi on ns. condurahaalari. Olen usein ostanut Johathania alesta ja silloin on tullut tosi edulliseksi. JesperJunior-liikkeissä on usein hyviä kampanjoita ja nykyisin Jonathania myyvät myös "kotimyyjät".
 
NEKKU
No meillä taas huonoja kokemuksia enkä enää koskaan osta tämän merkin tuotteita. Meillä meni sekä välikausi että talvihaalari puhki alle kahdessa viikossa. Tuotepäällikkö sanoi, että jos haluat kestävän puvun niin osta marketeista, koska heidän pukunsa ovat kosteussuojattuja eikä vielä ole keksitty sellaista kangasta, joka olisi kosteussuojan lisäksi myös kestävä. Ja minusta puvun tulee olla kestävä. Eihän siinä ole mitään järkeä, että se menee heti rikki ja jatkuvasti pitäisi olla uusia haalareita ostamassa. Eli kannattaa miettiä mitä ominaisuuksia puvulta haluaa.
 
myy
Meillä ollut monta Jonathania. Hyviä ovat olleet.
Mun mielestä kestävät kulutusta ihan yhtä hyvin (huonosti) kuin Reimatecit ja kosteutta pitävät myös hyvin.
Ja hinta on noin puolet Reimatecista.
Eli mun mielestä hinta/laatu-suhde on hyvä.
Kulutusta kestävät molemmat kohtalaisesti, mutta meidän tyttö saa molemmat puhki polvista. Kuopus ei sen sijaan ole hajottanut vielä yhtään haalaria.
 
Minä olen kanssa tyytyväinen jonathanin haalareihin. Esikoisella 3v. on viime keväänä hankittu, käytettynä kosteussuoja versio, joka toimi hyvin, ja sitten tänä talvena hän on käyttäny corduna vai mikä lie? versio haalarista ja hyvä haalari on. Ensi talveksi ostan varmaan suuremman jonathanin haalarin tuolle esikoiselle ja kuopus saa tuon vanhan,ellei sitten huku siihen!!
 

Yhteistyössä