Haalari vai 2-osainen puku eskarilaiselle talveksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos lapsi vielä suostuu haalaria pitämään niin ehdottomasti ostaisin semmosen!

muoks. ja haalari siis meille tulossa tälle tulevalle eskarilaiselle. Esikoinen aikanaan ei millään suostunu enää haalaria pitämään joten hälle ostin housut ja takin.

Mun eskarilaisella on molemmat, ja käyttänee vuorotellen haalaria ja takkia&housuja.

Jos vain jompikumpi, niin ottaisin kaksiosaisen asun missä on sellaiset haalarimalliset housut.

hmmm... muistan kun pienenä oli kaksiosainen puku ja lumihangessa rymytessä meni lunta takin alle!! tosi inhottava tunne!!! Minä ostaisin puvun jos vain kelpaa...

Ekaluokkalaiselle ei enää meillä kelpaa puku mutta eskarilaiselle aion vielä saada laitettua...... :)

ostin haalarin ja 2-osaisen eskarilaiselle viime talvena... haalaria ei suostunut kertaakaan laittamaan!
eikä tainnu olla siinä ryhmässä kuin yhdellä -kahdella haalari (25 lasta)

Meiltä löytyy molemmat, mutta niin on ollut jo monta vuotta. Lapsilla ollut 1,5v ikäisestä talvisin molemmat asut - haalari ja 2-osainen. Molempia on käytetty ja molemmista tykätty.

haalari lapsellinen??? Käyttäähän aikuisetkin haalareita!

Haalari on helpompi&nopeampi pukea; eskarilainen joutuu selviytymään pukeutumisesta itse. ei opettajat huolehdi heidän pukeutumisestaan.

öö, voisko joku kertoa, mikä tekee haalarista lapsellisen? Kun itse olin koulussa, niin kyllä niitä käytettiin vielä 6. luokallakin, eikä kukaan kommentoinut niitä lapselliseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinenko?:
öö, voisko joku kertoa, mikä tekee haalarista lapsellisen? Kun itse olin koulussa, niin kyllä niitä käytettiin vielä 6. luokallakin, eikä kukaan kommentoinut niitä lapselliseksi.

Äidit? Siis ne, jotka lapselle antavat kuvan, että haalari on lapsellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinenko?:

Äidit? Siis ne, jotka lapselle antavat kuvan, että haalari on lapsellinen.

Niin, mietinkin juuri, että mistä ylipäätänsä on lähtöisin tuollainen ajatus haalarin lapsellisuudesta??

Meillä meni haalari eskarissa ja ekalla luokallakin. Menisi vieläkin mutta kun ei ole löytynyt enään niin isoa kokoa (150cm)

Vähän vastaava juttu, kun jotkut sanoo, että eskarilaiset ei voi pitää kurahaalarihousuja, kun on muka lapselliset. Kukakohan senkin on päättänyt, että ovat lapselliset...

Yhteistyössä