häälahjavinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kuukauden päästä pitäs häihin mennä, eikä lahjasta hajuakaan. Kyselin toiveta,mutta jokainen saa kuulemma itse valita. Mitä te toivoisitte? Shekkiä en osaa antaa, pitäs olla vähän konkreetisempaa.

Tilasin huuto.netistä myyjältä kasityopuoti pitkän kahden istuttavan laudeliinan viime vuonna häihin. Siihen lisäksi ostin sitten suihkusaippuaa, saunaoluet ja kaikkea muuta. Tuli kiva lahja.

Pyyhkeet ja lakanat on varmasti aina kuluneita joka taloudessa!! Kristallinen kukkamaljakko! Keittiövaaka, vohvelirauta, Tupperwarelta esimerkiksi välineitä leivontaan!!

... toissa kesänä kavereille häälahjaksi Aino Aallon (onko-se-nyt-nimeltään ) raita-sarjan kirkkaan ison tarjoilukulhon, siihen ihanat puiset sydänmagneetit, sekä taulun, missä oli rakkautta käsittelevä sananparsi.

mä ite haluisin jotku laadukkaat lakanat,meillä alkaa ne olla niin loppuunkulutettuja :D
mulle kyllä tällähetkellä kelpais myös uus kahvinkeitin...ja lusikat kun menny hukkaan melkeen kaikki :headwall: mä en ymmärrä mihin ne katoo...
laadukkaat,kunnon pyyhkeet kelpais mulle kans =)

mutta ei kaikki tollasia tarvi joten ehkä joku lahjakortti jonnekin olis hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Pyyhkeet ja lakanat on varmasti aina kuluneita joka taloudessa!! Kristallinen kukkamaljakko! Keittiövaaka, vohvelirauta, Tupperwarelta esimerkiksi välineitä leivontaan!!

En suosittele noita... Mutta älä kysy mitä suosittelen!

Mieluummin rahaa kuin tavaroita joita ei tarvita... Vohvelirauta -> voi ei!! :ashamed:

Niissä lakanoissa ja varsinki pussilakanoissa on se ongelma et tietääkö millaset peitot perheen sängyssä on ja miten levee sänky.

Me saatiin silloin joskus yhtenä lahjana nimikoitu hääkuvakansio, tuli ihan tarpeeseen ja oli hieno.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Ei ikinä!! Kukaan ei tiedä millaisia lakanoita ja pyyhkeitä toiset käyttää. En ainakaan itse haluaisi joka pyyhkeen olevan eri väriä, mitkä omistan. Lakanoita en huoli kuin yhtä tiettyä mallia.
Kristalliastiat ovat niiiiiin järkyttäviä kuin olla voi. Kodinkoneita en muiden ostamina halua ja mainitsemasi varmaan aika monelta löytyy, tai no mitä ihminen tekee vohveliraudalla jos omistaa paistinpannun??
Ja tupperit, hyi hyi hyi ja vielä kerran hyi!

Yhteistyössä