Mitä kummitytölle rippilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras, minäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras, minäkin

Vieras
Auttakees vähän! Pitäisi keksiä kummitytölle rippilahja. Soitin hänen äidilleen, joka sanoi, ettei osaa neuvoa ( oli itse ostanut rippiristin ja tytär oli valinnut sen itse). Oma tyttäreni on kummi-tytön hyvä kaveri ja kyselin häneltäkin. Kuulemma on kaikkea...

Tytöllä on hyvin omintakeinen tyyli: tykkää rihkamakoruista, ei aidoista. Tyttö on kaunis ja korostaa kasvojaan meikein ja silmiään irtoripsin. Kynsissä on upeat kuviolakat. Tukka on välillä pinkki ja välillä musta ja kaikkea siltä ja väliltä. Korvissa on ne venytys-jutut.

En haluaisi antaa rahaa, koska haluan että lahjasta jää muisto. Turha on kuvitella, että tavallinen koru tai "joku" Mariskooli olisi mitään. Oma tytär heitti Guessin korun, mutta ei taida tällä kummilla olla varaa sellaiseen...

Siis ideoita, PLIIS.

Itse tein kummitytölleni kirjan, johon keräsin hänen valokuviaan lapsuudesta, nuoruudesta ja vauva-ajasta. Kirjoitin muistelotarinan niiden pohjalta, yhteisistä matkoista jne. Oli oikein otettu. Kirjoitin käsin ja leikkelin ja liimasin kuvat omin pikku kätösin. Itse olen aikoinani saanut samanlaisen omalta kummiltani ja on ollut kallein aarre ikinä :)