Vieraita oli parisataa.
Paikka oli meidän oma helluntaiseurakunta
Maistraatissa käytiin viikkoa aiemmin, seurakunnalla oli vain siunaus.
Ei ollut ruokahäitä, mutta kahvin kanssa oli paljon kaikkea, karjalanpiirakoitakin äiti oli tehnyt tosi paljon.
Ohjelmassa oli laulua ja jokunen leikki, ei kumminkaan sellaisia, joissa olisi pakotettu yleisöstä kenet vaan lavalle. Sitten meillä oli siellä bandi soittamassa kahvittelun ajan. Mun veli kertoi musta hassuja juttuja ja esitti kääpiötä ja soitti kitaraa. Se oli tosi hauska, vaikkei tälleen kirjotettuna kuulosta siltä. Sit oli morsiamen ryöstö, jossa oli siskon mies, mun veli ja siskon pieni poika. Se oli hauska, kun helluntaiseurakunnissa usein on kastealtaat, niin ne hyppäsi sieltä altaasta yhtäkkiä pukeutuneena rosvoiksi. Ja kun olen pienikokoinen, niin siskon mies jaksoi hyvin kantaa minut kainalossa pois. (En itse oikein tajunnut mitä tapahtui, kun näistä ohjelmista ei oltu sovittu meidän kanssa, kun olin antanut niiden järjestämisen veljen ja siskon tehtäväksi) Mun miehen piti tehdä jotain tehtäviä ja piirtää minusta kuva (mikä ärsytti, koska siitä tuli ihan kauhea) ja sitten, koska se kuva oli niin kauhea, rosvot antoivat tilalle minun siskon, joka oli topattu tosi paksuksi ja meikattu ihan kamalaksi, koska se oli selvästi kuvan nainen.

Kuulostaa ihan tyhmältä, mutta oli oikeasti tosi hauska.
En muista paljonko saatiin rahaa, mielestäni ei paljoa, ei silloin ollut semmoinen tapana. Saatiin kaikenlaista lahjaa, silitysrautojakin ainakin 3.

Meillä ei ollut lahjalistaa, kun en tiennyt mitään semmoisista. Ei se haitannut.
Mä en oikeesti tiedä paljonko maksoi. Silloin oli mummonmarkka-aika ja äiti teki niin paljon itse, mun puvunkin, että päästiin kai aika halvalla.