Hääkakun täytteestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Hääkakun täyte pitäisi valita mutta onpas muuten vaikea homma! Sulholta on saatu vapaat kädet ja muutama idea itsellä olisi:

1.vadelma, punaherukka, kermavaahto/voikreemi

2.vadelma, punaherukka, mustikka, mustaherukka, kermavaahto/voikreemi

Kakussa tulee olemaan sokerimassa-kuorrute ja vaalea kakkupohja. Olisi kiva että kakku olisi oikeasti maukas, mutta en minä noista tiedä :/

Onko kellään kokemusta mousse täytteisistä kakuista, onko hyviä? Ovat vähän kalliimpia niin en niitä siksi ole hirveästi miettinyt.

Antakaa vinkkejä! :) Kiitos :)

Itse liputan mansikka- lemongurd-täytteen nimeen. En tiedä miten tuo lemon-juttu kirjoitetaan, mutta on mielestäni aivan ihana täyte ja sopii hyvin mansikan kanssa.

Voikreemiä ehdottomasti, kestää paremmin kesäkuumalla. Itse en tykkää liian kirpeistä mauista, joten herukat jättäisin pois tai lisäisin niitä vain hitusen.

Mä taas mietin että maistuuko tuo punaherukka yhtään ja sit kakku on kuin pahvia söis :D

Mansikkaa ei valitettavasti voida kakkuun ottaa :(

Tämä kakku siis tilataan leipomosta että itse ei mun tarvitse vääntää (enkä kyllä osaiskaan).

http://www.hellapoliisi.fi/taytekakut/valkosuklaa-vadelmakakkuja.php Tuossa on mielestäni aivan loistava kakkuohje, siis nuo täytteet! Mansikasta tein ja kerran lakasta, namnam.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos nuo on leipomon vaihtoehdot, niin liputan 2 vaihtoehdon puolesta.

Nuo oli ihan vaan mun omat ideat, leipomolla oli ton tyylinen: vadelmahillo, kermavaahto, punaherukka, mustaherukka, vadelma ja kiille sekä riisikrokantti.

Mua ei vaan toi riisikrokantti oikeen innosta :/

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jos nuo on leipomon vaihtoehdot, niin liputan 2 vaihtoehdon puolesta.

Nuo oli ihan vaan mun omat ideat, leipomolla oli ton tyylinen: vadelmahillo, kermavaahto, punaherukka, mustaherukka, vadelma ja kiille sekä riisikrokantti.

Mua ei vaan toi riisikrokantti oikeen innosta :/

Se krokantti on niin :x
Mutta siltikin tuo sun vaihtoehtos kuulostaa maukkaalta!

Yhteistyössä