Hääjuhliin päälle pitkä hame??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko tosi epäsopivaa? Pellavaa tai jotain trikoon tyyppistä. Meillä olis kesällä kahdet häät kuukauden välein ja itse olen ekojen häiden aikaan rv 33 ja toisten aikaan sitten 37. Jälkimmäisiin en siis välttämättä jaksa edes lähteä, mutta kiva olisi, että ekoihin häihin hankittu vaate mahtuisi vielä silloin, jos päätän mennä. Hameen täytyisi siis olla sellainen heti rintojen alta kovasti levenevä, että vatsa mahtuu ja mielellään vielä joustavaa kangasta ja mahdollisimman pitkä, että turvonneet pohkeet peittyy. Onko ihan tuhoon tuomittua ja epäsopivaa? Ja mistä mä löydän sellaisen mekon?

http://www.halens.fi/Product/043239?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=111&oc=036

Toi nyt ei kyllä pohkeita peitä, mutta nätti ois. :)

Totta kai voit laittaa. Viime kesänähän oli paljon niitä hippityylisiä sifonkimekkoja, joissa oli niskalenkki ja paljon kangasta. Sellaisia varmaan löytyy vieläkin. Huivi tai bolero päälle ja se on siinä. Mun mielestäni raskaanaoleva voi tarvittaessa hyvin tinkiä vaikka hieman etiketistäkin mukavuuteensa vedoten, kukapa nyt haluaisi katsoa kenenkään epämukavaa kärvistelyä jossain piikkikoroissakaan. Sitäpaitsi pitkä hamehan on täysin etiketin mukainen. Eipä tullut mieleen paheksua sitäkään odottajaa, joka tuli häihin varvastossuissa:).

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Totta kai voit laittaa. Viime kesänähän oli paljon niitä hippityylisiä sifonkimekkoja, joissa oli niskalenkki ja paljon kangasta. Sellaisia varmaan löytyy vieläkin. Huivi tai bolero päälle ja se on siinä. Mun mielestäni raskaanaoleva voi tarvittaessa hyvin tinkiä vaikka hieman etiketistäkin mukavuuteensa vedoten, kukapa nyt haluaisi katsoa kenenkään epämukavaa kärvistelyä jossain piikkikoroissakaan. Sitäpaitsi pitkä hamehan on täysin etiketin mukainen. Eipä tullut mieleen paheksua sitäkään odottajaa, joka tuli häihin varvastossuissa:).

Tottakai voi laittaa pitkän hameen. Mulla on ollu ilman raskaana oloakin syksyhäissä pitkä hame.
Itse raskaana ollessa käytin ratkaisua hame ja paita. Sellaisen yhdistelmän saa helpommin niin että on mahalla tilaa kasvaa ja ihan juhlavan löysin:)

Kengät kannattaa tosiaan miettiä etukäteen. Jouduin lähtemään kummityttöni rippijuhliin tennareissa (ja pitkässä hameessa) kun mitkään muut kengät (kumppareiden lisäksi) menny jalkaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Eikös se oo mekko, jos se lähtee heti rintojen alta tekemään yhtään mitään?

Niin mekko joo, anteeksi huolimattomuus... (en oikeen ole näitä kolttuihmisiä, niin menee käsitteet sekaisin, minulle hame kuin mekko on samantekevä kolttu)

Yhteistyössä