Häägallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
A) Miten pian ensitapaamisenne jälkeen aloitte seurustella?

b) Miten pian seurustelun aloittamisesta menitte kihloihin?

c) Miten pian kihlautumisesta menitte naimisiin?

Omat

a) 3 vuotta tapaamisesta
b) reilu 4kk
c) reilu 4kk

a) Ehkä 2-3 viikkoa ensi tapaamisesta (ekan ja tokan tapaamisen välillä meni 2 viikkoa), koskaan ei mitään sovittu, joten en tarkemmin tiedä.

b) Puoli vuotta

c) Puoli vuotta

A) Miten pian ensitapaamisenne jälkeen aloitte seurustella? pe tavattiin su alettiin

b) Miten pian seurustelun aloittamisesta menitte kihloihin? ei olla vieläkään... 3-v

c) Miten pian kihlautumisesta menitte naimisiin? ei olla viel

Seukkailu alko aikalailla heti... Oisko siinä viikon verran menny, mut vuosipäivää vietetään tapaamisen vuosipäivänä.
Kihloihin mentiin 9kk ekasta tapaamisesta.
Häät oli reilu 2v5kk ekasta tapaamisesta eli vajaa 1v9kk kihlauksesta.

A) Miten pian ensitapaamisenne jälkeen aloitte seurustella? parin päivän päästä :)

b) Miten pian seurustelun aloittamisesta menitte kihloihin? n.11kk

c) Miten pian kihlautumisesta menitte naimisiin? n.1,5v

Alkuperäinen kirjoittaja Bebel:
a) parin viikon päästä
b) emme menneet kihloihin
c) naimisiin 1,5v. kuluttua ensitapaamisesta

Kohta b: eikö teillä siis kumpikaan kosinut tms.? Kun ei meilläkään kihlasormuksia vaihdettu, mutta itse lasken että kihlauduimme silloin, kun naimisiin päätettiin mennä ja mies kosi. :) Vai eikö me sitten olla oltu kihloissa ollenkaan sitä kahta kuukautta ennen häitä, kun ei löydy siltä ajalta sormuksiakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
A) Siirryttiin suoraan seurusteluun minun puoleltani, mies tunsi minut ennestään

Miten tämä on mahdollista, että mies tunsi sinut, mutta sinä et häntä :D ?

Mies oli pongannut minut jo kun menin yläasteelle ja ihastunut samantien, on vuotta vanhempi. Minä en koskaan ollut häntä nähnyt (tietoisesti ainakaan) niiden kahden vuoden aikana jotka oltiin yläasteella yhtä aikaa. Minulle hän oli täysin vieras kun tuli ravintolassa juttelemaan, mutta hän tunsi minut ja perheeni yms, koska oli ollut ihastunut siinä vaiheessa jo nelisen vuottako sitten jo.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
A) Siirryttiin suoraan seurusteluun minun puoleltani, mies tunsi minut ennestään

Miten tämä on mahdollista, että mies tunsi sinut, mutta sinä et häntä :D ?

Mies oli pongannut minut jo kun menin yläasteelle ja ihastunut samantien, on vuotta vanhempi. Minä en koskaan ollut häntä nähnyt (tietoisesti ainakaan) niiden kahden vuoden aikana jotka oltiin yläasteella yhtä aikaa. Minulle hän oli täysin vieras kun tuli ravintolassa juttelemaan, mutta hän tunsi minut ja perheeni yms, koska oli ollut ihastunut siinä vaiheessa jo nelisen vuottako sitten jo.

Ahaa :) siis mies oli tarkkaillut sinua salaa ja tutustunut jo etukäteen. Söpöä!

A) Miten pian ensitapaamisenne jälkeen aloitte seurustella? Siitähän se heti lähti.

b) Miten pian seurustelun aloittamisesta menitte kihloihin? vähän alta kolme vuotta odoteltiin kihloja

c) Miten pian kihlautumisesta menitte naimisiin? hmm...reilu vuosi

A ) Miten pian ensitapaamisenne jälkeen aloitte seurustella?
Oiskohan ollut jotain pari-kolme kk..Tai no, oltiin eka kerran nähty varmaan jotain kolmevuotiaina eka kerran.

b ) Miten pian seurustelun aloittamisesta menitte kihloihin?
N.1v.2kk

c ) Miten pian kihlautumisesta menitte naimisiin?
N.2v.7kk

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahaa :) siis mies oli tarkkaillut sinua salaa ja tutustunut jo etukäteen. Söpöä!

Niin, mutta kun hän kertoi tämän noin puolen vuoden seurustelun jälkeen minun ensireagtioni oli kyllä, "yöks pervo kyttäilijä". Myöhemmin kun hän kertoi rakasteneensa aina vain minua, ja odotti että uskaltaisi lähestyä minua, opin antamaan arvoa tälle asialle. Alkuun se tuntui aika kamalalta jotenkin. :ashamed:

Hyacint, mun mielestä tuo on niin suloista. Ajattele nyt, sun mies on varmaan nyt maailman onnellisin mies :) miltähän on tuntunut kun on vihdoin saanut sen ketä on salaa rakastanut neljä vuotta? Varmaan tosi hyvältä :) tuohan on kuin satu, elokuva.

Yhteistyössä