hää"valssista"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko ihan hölmö idea tanssia juha tapion kasi puuta, häävalssina/tanssina? sanoitushan on kovin romanttinen, mutta kertooko ne jostain erityisesti?
Esim. ensirakkaudesta, tms.? Sillä mieheni on ollut kerran aikaisemmin naimisissa, joten ensirakkaudesta ei ole kyse..

Mielipiteitä?

mulla kyllä tulee mieleen hautajaiset. Olin hautajaisissa jossa pappi luki sanoitusta.

..seisoo erillään, mutta jossain alla maan ne kaikenaikaa yhteenkuroneet on juuriaan..

Minusta oli kaunis ajatus juuri niin että vaikka nyt ollaan erillään niin jotain kautta yhteys aina säilyy :'(

niin siis yhteistä taivalta takana "vasta" viisi vuotta,.. Itse ajattelin kans, et on ennemmin vanhalle/pitkään yhdessä olleelle parille.. Vitsi, kun toi vaan on niiiiin hyvä ja koskettava, saa kyl aina kyyneleen silmään, kun tuon kuulen.. :heart:

Kauniita (ja hauska) häätanssi biisejä on olleet: Johanna Kurkela - Sun särkyä anna mä en, Enrique Iglesias - Hero, Yup - Alla Jalavapuun. Eli biisi nyt voi olla mikävaan kunhan se on oman näköinen :) onnea morsiamelle!

Me mietittiin kanssa tuota. Mutta mun pakkomielle Finlanderssin Oikeesti biisistä ei vaan väistynyt, joten tanssittiin se. Mutta mun mielestä tuo kaksi puuta on ihana :heart:

ONKOHAN NYKYÄÄN JOTENKIN POIKKEUKSELLISTA, JOS TANSSII OIKEESTI hÄÄVALSSIN??? EN NIMITTÄIN OLE OMIEN HÄIDENI JÄLKEEN OLLUT HÄISSÄ, MISSÄ OLISI VALSSIA TANSSITTU, VAAN AINA ON OLLUT JOKU MUU BIISI.

No mikäs muukaan.. :laugh: Syy oli ihan puhtaasti se että ei haluttu häihin mitään humppabändiä joten tilattiin cover bändi ja coverit ei kovin mielellää ala vääntää mitään häävalsseja..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No mikäs muukaan.. :laugh: Syy oli ihan puhtaasti se että ei haluttu häihin mitään humppabändiä joten tilattiin cover bändi ja coverit ei kovin mielellää ala vääntää mitään häävalsseja..

mitä maksoitte ja mistä tilasitte? meillä hakusessa bändi, mutta kun en tiiä mistä sellaisen saisin, ja just coverbändiä mäkin haluisin..

MP-viihteen kautta..Kallishan se oli, isoin osa budjetista meni siihen eli hinta oli jossain 600 tienoilla, tosin pojat kyllä soittikin sitten piiiiiitkän pätkän (ainakin pari tuntia.. ) ja sit niillä oli vielä soitin jolla pysty soittaa pa laitteiden kautta cd:itä kun niillä oli taukoa..

Yhteistyössä