H20 Mop Ultra- höyrypuhdistin, käyttökokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vakio harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vakio harmaana
Onko kukaan tilannut Hobby Hallista tai Tvins.comista tuota otsikossa mainitsemaani laitetta?

Hieman houkuttaisi tuommoinen, jolla sais parketinkin puhdistettua kunnolla. Meillä kun on edellisen asukkaan glitterit sun muut sotkut painettuneet puuhun oikein urakalla.

Käyttökokemuksia kaipailisin, kiitos! :)
 
Jos tää on se tv-shopissa myytävä laita, niin tästä oli täällä keskustelua jokinen aika sitten. Jonninverran sitä haukuttiin juurikin siitä, että se jättää lattian märäksi eikä siksi ole kovinkaan hyvä puulattialle. Mutta tiedä sitten, kun omaa kokemusta ei ole.

Meillä on Kärcherin höyryimuri ja se on kyllä ihan superhyvä.
 
:)
Olisin kiinnostunut itsekin tuosta, mietin vaan että miten sen laminaatille soveltuvuus on kun on kuullut vähän kahta mielipidettä. Kellään kokemuksia? Kuinka märäksi lattia jää? Se nyt on lähinnä se mikä ratkaisee. Vaikuttaa hurjan kätevältä ja tvinssiltä ainakin saa kyllä 30päivän palautusoikeuden..
 
"vieras"
Minä tilasin se ntässä joku aika sitten. Kai se putsaa ihan ok, jutta lattian tosiaan jättää märäksi, ihan niinkun tavallisen moppaamisen jäljiltäkin jää. Tussin irrottaa lattiasta, mutta kaikkia kuivuneita tahroja ei vaikka kuinka hinkkaa. Ainakin ne rätit tulee likaseks, että kyllähän se jotain irrottaa. Tosi painava vaan työntää märällä lattialla. (meillä muovimatot, tarkkana oltava ettei liian pitkää pidä yhessä kohti)
Matoistakin lähtee kyllä likaa sillä. Eli ihan ok, mutta jos uudelleen harkitsisin, jättäisin varmaan ostamatta ja tyytyisin tavalliseen moppiin ja konttaukseen.
 
......
meillä on Anttilasta tilattu halppisversio. taisin maksaa siitä joskus alle 40e (postikuluineen), kun oli tarjouksessa. Hyvin ajaa asiansa. Käytän muutoin tavallista moppia, mutta tuolla vetelen sitten 1-2 kertaa/kk.
 
jopkujopku
Voi tuo olla ihan hyvä mutta kyllä aika monella on kastellu lattiat ja kun meillä on parkettia(ja uskon että aika monella muullakin) niin ei ois ehkä tullu mitään parasta jälkee. Tosin nyt tuo aika paljon pyörii telkassa joten näyttäähän to myyvän. Mut jos oikeeta, hyvää hyörypesuria niin Kärcher on aika hyvä mut tää on vaan mun mielipide, kertokaa omanne!!
 
himosiivoaja
itselläni on tällainen, ja minusta erittäin hyvä. lasten lelujen desinfiointi onnistuu mainiosti, ja meilläkin vuokrakämpässä muovimattolattiat niin se lika kyllä on lähtenyt, paremmin kuin moppaamalla, sen ihan näkee lattiasta. tämä on siitä myös tosi hyvä että sillä saa otettua matot! ei tarvi erikseen mattovaahdoilla leikkiä ja ne on jotenkin vaan niin hankalia! mie olen tykännyt tästä tosi paljon, kärcherin imevää höyrypesuria kun en raskinut ihan heti ostaa kalliin hintansa vuoksi, tämä h2o on sitten se toiseksi paras, ollut ainakin mun käsittelyssä. tilasin kodin1.stä1!
 
"joku"
mulla oli lainassa kyseinen laite ja huomasin että jos käyttää liikaa höyryä niin jää tosi märäksi eli pikkusen vähemmän höyryä ja liinan vaihto niin toimii....
 
Meillä on se vanhempi versio siitä (nythän siitä on tullut se muistaakseni punainen, uudempi versio...), ja ollaan kyllä tykätty!
On vähän raskaampi, mitä normaali moppi, mutta ei sillä tarvii niin hangatakaan, mitä normaalimopilla. Jättää lattian märemmäksi niillä kertakäyttöliinoilla, mitä froteeliinoilla.
Mut enää en normaalimoppia ottais, kyllä tuo on paljon parempi! Ja meillä on laminaattia ja parkettia, eikä ainakaan vielä ole lattiat kärsineet, vaikka pari vuotta ollaan sillä jo pesty.
 
Haaveilen...
Mie haaveilen tuosta... meillä Anttilassa on tuossa joten jos uskaltas ostaa mutta ei tuosta ainoostaan positiivista kommenttia. Kuullemma jättää lattiat tosi märäks ja kun meillä on parkettii niin se menee pilalle vedestä :( meillä on kyllä 1 Tvinsin tuote (Tobi Travel Steamer) joten ei tuo mikään mahdottomuus oo. Mut jos jollain muullakin ois positiivista kommenttia niin tänne vaan niitä. Kaikille jotka haluavat puhtaat lattiat :)
 
Haaveilen...
Mie haluun tuon mut onko tvinssiin luottamoista, kuitenki maksaa 130 euroo et ei ihan mikään vuoden ostos mielellään... joten onko jollain toiminu pitempään kuin 2 kk kun kaikki Tvinssiltä ostettu tupaa rikkoontumaan aina ajan myötä.. mut on meillä 1 joten oikeesti kokemusta jos on niin tänne kiitos...
 
nyt...
Hei nyt siis oikeesti eikö oo enempää kokemuksia, olis tarpeeseen. Jos nyt oikeesti jollakin on niin voiko joku kertoo et onko hyvä vai ei. Tuolla olisi tarvetta sillä meidän koti kun on välillä sen verran( ainakin matoista) niin tolle ois käyttöö. Hinta on tuolla Tvinsillä ja Anttilassa näyttää olevan hinta molemmisssa 129.95 mut jos joku tietää hyvän paikan jossa olis H2o Moppeja tai vaikka joku muu (toimiva) höyrymoppi niin sanositteko :O Halpahan tuo on niinku esim. Kärcherilläkin on yli 200 euroa maksavia pesureita et... noin 70 halvempi mut niin että tänne niitä kokemuksia kiitos. :) toivotaan että jollain olis jotain kokemuksia. :)
 
sotkija
Anttilassa olen tuon monen monta kertaa ja pakko sanoa että oon pettyny tohon. Tosi hujoppimainen eli aika helposti rikki menevä varmaan. 1: se kahva heiluu tosi paljon, liian hankala tota liipasinta painaa mistä sitä höyryy saa ulos tulemaan ja 2: painava! sanotaan että kevyt ja hah!! tosi painava eikä tota mitenkään saa tota portailla ainakaan nostettua ja 3: se käsikäyttöosa on suuri pettymys sillä painava sekin ja ei silti sen paremmin ole tehty ja 4: se johdon pidike siinä käsikäyttöosassa on rikki menny :( se johto ei siis oikein siinä pysy kun sitä käsiosaa käyttää ,5: kun se käsikäyttöosan mustan irrotusosan alla oleva punanen pikku osa(se mihin se lukkosalpa laitetaan "lukkoon" niin on toisesta reunasta rikki! haljennut!! Tämä siis todistaa: moppi ei ole ainakaan mistään 5 tähdestä kestävyysluokituksessa saamassa varmaan :( jos jollain on tuo moppi niin ei pahalla, ehkä ne on mennyt rikki kun niitä kaikki raplaa ja kaatelee sitä siellä :(
 
kfOJ
Tilasin laitteen (vihreä) hobbyhallista ja meillä toimii moitteettomasti. Höyryn määrää saa itse säädettyä, joten ei ne lattiat nyt rupea lainehtimaan, ellei täysillä höyryttele. Ensin imuroin normi imurilla ja sitten moppaan. Uskomattoman paljon lähtee likaa tavallisen lattianpesun jäljiltäkin. Puhdistaa myös matot, ikkunat, WC:n ja toimii höytrysilitysksessä loistavasti. Ainut mikä harmittaa on, että en tilannut tarpeeksi mikrokuituliinoja (lisäosaa) ja joudun sen nyt jälkikäteen hommaamaan (postimaksut ärsyttää).

Sitten joku kaunis päivä hankin sellaisen imevän kärcherin!
 
"Kikka"
Vastasinkin äsken tuohon toiseen viestiketjuun. Älkää vain ostako, aivan paska laite. Mulla hajosi kolmannella käyttökerralla. Ei tuota enää höyryä, suihkii vettä vain ympäriinsä. Kun viimein sain Tvinsiltä jonkun vastauksen reklamaatioon, käskettiin heiltä ostaa uusi moottori hintaan 50 euroa plus postikulut. Ja en varmasti osta. Älkää menkö ansaan. Laskuakin perittiin toiseen kertaan, vaikka olin ajallaan maksanut.
 
A. Linnasola
Olen ollut tyytyväinen Tvinssin höyrypesimeen, mutta käytettyäni muutaman kerran ,puolentoistavuoden sisällä, moottori kuumensi käsipesurin ja piti hirveää äänträ.
Takuu ei korvaa, pitää maksaa 49e+lähetyskulut
 

Yhteistyössä