H&Mn paketista taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandrah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sandrah

Vieras
Pääsettekö kukaan tilausten seurannassa sinne postin seurantaan, mulla sanoo vaan että järjestelmässä virhe.

Nyt se paketti ois toimitettu, mut en tiiä missä menee ja töihin pitäs lähtee ihan just...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulla on lukee siinä TOIMITUS 10.6 mutta lähetystunnusta ei näy.. Mitäs toi tarkottaa???
Ei varmaan kerkee kesävaatteet huomiseksi, kun esikoinen lähtee Kreikkaan..?? :/

fifty fifty..pyysitkö et tulee tekstarilla ilmotus kun paketti on saapunut? soita as.palveluun niin jos ne siellä auttais

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Mulla on lukee siinä TOIMITUS 10.6 mutta lähetystunnusta ei näy.. Mitäs toi tarkottaa???
Ei varmaan kerkee kesävaatteet huomiseksi, kun esikoinen lähtee Kreikkaan..?? :/

fifty fifty..pyysitkö et tulee tekstarilla ilmotus kun paketti on saapunut? soita as.palveluun niin jos ne siellä auttais

Joo tekstarilla tulee ilmotus. =) Noh, onhan noita vaatteita kyllä matkalaukku jo pullollaan tytöllä, ois vaan ollu kiva laittaa uudet vaatteet mukaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Jos ne vois mahtua kirjeeseen niin silloin ei tuu lähetystunnusta.

Juu ei mahu.. :whistle: :laugh:

tulipa mieleen..otitko ärrä toimituksen sille maukkapaketille?
jos niin varmaan 4maissa yleensä tulee sieltä tekstari..kiitolinjan auto käyp tuossa kahen maissa ja siitä menee tovi ennenku se tekstari tulee..

:ashamed: emmie oo koskaan oottanut.. :laugh: (eiku olin kaupassa töissä joka oli ärrää vastapäätä ja ootin pakettia niin hyvä seurata ikkunasta et miten se menee)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Jos ne vois mahtua kirjeeseen niin silloin ei tuu lähetystunnusta.

Juu ei mahu.. :whistle: :laugh:

tulipa mieleen..otitko ärrä toimituksen sille maukkapaketille?
jos niin varmaan 4maissa yleensä tulee sieltä tekstari..kiitolinjan auto käyp tuossa kahen maissa ja siitä menee tovi ennenku se tekstari tulee..

:ashamed: emmie oo koskaan oottanut.. :laugh: (eiku olin kaupassa töissä joka oli ärrää vastapäätä ja ootin pakettia niin hyvä seurata ikkunasta et miten se menee)

Joo! Ärrä on tuossa meidän vieressä, niin otin sen nyt eka kertaa. :D

Yhteistyössä