H&M tili, miten toimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Varmaan tyhmä kysymys, mutta tilasin henkkamaukalta ja samlla tein sen hakemuksen, jossain voin lyhentää joka kuukausi sitä summaa, ja nyt en ole saanut mitään laskua tms. kuitenkaan. Eli tilasin tuotteet ja ne tuli noin kolme vkoa sitten, mutta ei laskua tai mitään. Lähettääkö ne laskun vai pitäisikö jostain minun etsiä se tili (siis netistä) ja sen tiedot. Vai odottelenko, että lähettävät jotain infoa??
Ensimmäistä kertaa tilasin tuohon tiliin.

itelläni on ellokselle tili ja sieltä tulee tavarat ja lasku tulee aina erikseen, jos ei ala kuulumaan mitään niin soita sinne... luulisin kuitenkin et useissa on toi sama systeemi....

Kyllä sieltä lasku tulee, odottele ihan rauhassa. Muistaakseni, jos tilaa vaikka kesäkuussa, niin lasku erääntyy elokuun alussa. Tosin se tulee heinäkuun lopussa kotiin ja maksuaikaa on vain muutama päivä. Ts. sulle tulee lasku tän kuun lopussa ja se erääntyy syyskuun alkupäivinä.

Kyllä sieltä lasku tulee, odottele ihan rauhassa. Muistaakseni, jos tilaa vaikka kesäkuussa, niin lasku erääntyy elokuun alussa. Tosin se tulee heinäkuun lopussa kotiin ja maksuaikaa on vain muutama päivä. Ts. sulle tulee lasku tän kuun lopussa ja se erääntyy syyskuun alkupäivinä.

OK. Kiitti. Säikähdin jo, että olen epähuomiossa heittänyt sen pakkauspaperin tms. mukana roskiin vaikka olin katsovinani tarkkaan ettei siellä sitä ollut.