H&M:stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Onko kenellekkää käyny niin, että omilla sivuilla näkyy että on paketti toimitettu jo miltei 2 vkoa sitten, eikä oo vieläkään saapunut perille? Mulle ei vielä oo paketti tullu ja laitoin vielä tulemaan ärrälle, eli ois pitäny tulla nopeemmin ku postiin... :/ Tuleekohan tuo paketti mulle ikinä....?

Voihan se olla että ärrältä ei tule sitä pakettikorttia.Käyppäs kysymässä kioskilta että onkohan sun nimellä mahdollisesti sinne pakettia tullut.Mä nimittäin kanssa kerran otin kiskalle paketin ja ei sieltä mitään ilmotusta tullut enkä hokannut käydä edes kysymässä.Muutaman viikon kuluttua sitten omilta sivuilta huomasin että se paketti oli palautunnut takaisin kun ei oltu lunastettu.Sen jälkeen olen aina halunnut paketin postiin jos on pitännyt valita.

Mulla kerran koko hm:n paketti oli menny hukkaan ja palautunut takaisin hm:lle... ja on mulle käyny niinki ettei koko saapumisilmoituta oo tullu,mutta oon seurannu netistä sitä paketin kulkua ja puhelimeen on tullu tekstari saapuneesta paketista.

Yhteistyössä