E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja tilaus siis tehty jo viikko sitten 20.2
uskaltaiskohan jo käydä kyselemässä ärrältä?
siel on vaan miun salivaatteet ja tartteis huomenna päästä puntille
Paketit tulee etelä ruotsista vastattiinpa minulle tänään hm as.palvelusta. Soitin ja kyselin perään kun ilmoitettiin toimituspvm viimeistään täksi päiväksi tilatessani ja saapumisilmoitusta ei ole tullut.Ei ne kyllä kovin nopeasti tule, se viikko ainakin on aina mennyt. Mistähän asti ne yleensäkin tulee...
Paketit tulee etelä ruotsista vastattiinpa minulle tänään hm as.palvelusta. Soitin ja kyselin perään kun ilmoitettiin toimituspvm viimeistään täksi päiväksi tilatessani ja saapumisilmoitusta ei ole tullut.
Jotenkin jäi paskanmaku hommasta. Jos asiakkaalle ilmoitetaan että toimitetaan lähetys tietyn ajankohdan sisällä, niin ei sitten tapahdukkaan niin! Kusetusra koko homma! Luvataan nopeata toimitusta As.palvelija kertoi puhelimessa nimenomaan sanoin näin: " Nämä kuukausilaskulla tikattavat tuotteet lähetetään täältä etelä-ruotsista. Sen takia kestää toimitus kauemmin kun täällä tehdään jokaiselle kk-laskulla maksavalle luottotarkistus. Pakettinne saapuu kyllä aikanaan teille, ehkä ensi viikon aikana jo." Tosi kiva tieto. Kun luvataan pikaista toimitusta, se 3-5 vrk, niin ensi viikolla minä olen jo prkle etelässä, - ilman tilaamani vaatteet jotka piti olla mukana! Tähän loppui minun hm tarina. Ellos&zalando toimittaa sen luvatun ajan sisällä, joka kerta. Siis, etelä-ruotsista... hm:lla ei siis ole varastoako Suomessa