H&M:n tili/lasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täh

Vieras
Mulle tuli henkka maukan tapahtumapaperi. Mistä nyt tiedän pitääkö siinä jotakin maksaa vai ei??

paperissa on:

Edellinen saldo
ostot
palautus
Suoritus
Saldo

Mikä noista nyt kertoo että pitääkö jotain maksaa vai ei? Saldo tai suoritus vai mikä? Miksi ei voi laittaa suoraan että ei maksettavaa tai velkaa/maksettavaa. Luulin maksaneeni laskun mutta nyt alkoi epäilyttää että onko jotakin jäänyt maksamatta.

Se on tuo saldo kohta joka kertoo paljon sulla on avoimena. Sä voit maksaa koko laskun kerralla, tilisiirrossa olevassa eräpäivässä tai sitten sä voit maksaa minimisumman, joka ilmoitetaan jossain kohtaa sitä laskua, pienemmällä printillä. Varmaan joku 21 e on minimi.
Voit itse maksaa summan joka tuntuu hyvältä minimin ja koko saldon väliltä. Jos et maksa kokonaan, saat ensi kuussa tiliotteen jossa taas saldo kertoo paljon oot velkaa. Huomaa kuitenkin että tulee tilinhoitomaksua ja korkoa jos et maksa summaa kokonaan heti pois.

Mä olen maksanut omaa tiliäni aina 50 e:llä pois, jouduin kerran tilaamaan aivan kauheasti vaatteita sieltä lapselleni, joten kertyi aika isot summat :/ Mutta muuta en tilaa ennenkuin tuo on maksettu. Sit kun saan paremman tilin, niin maksan koko jutun pois kun kasvaa perhana soikoon korkoakin sielä!

Katso sitä alaosaa, missä on se tilisiirto. Siinä viestikohdassa lukee: "kokonaisvelkasi käy ilmi ylläolevasta erittelystä. Nykyinen minimikuukausimaksusi: XX,XX."

Mulla minimisumma on 21 euroa. Se minimisumma sun täytyy siis vähintään maksaa, mutta voit maksaa koko saldonkin. Siellä ylempänä lukee myös: "Jos hyödynnät käyttövarasi, uusi kuukausimaksusi on XX,XX." Se on eri summa kuin minimikuukausisumma.

Voit siis valita summan itse, kunhan se on vähintään minimikuukausisumma, joka mainitaan siellä alhaalla tilisiirto-osiossa.

Yhteistyössä