H&M:n autopaidan omistajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Poika osti alkukesästä H&M:lta t-paidan jossa on autonkuvia. Paidasta tuli tosi rakas, ehdoton suosikki. Illalla mun mies pesi koneellisen pyykkiä, mukana oli myös tuo autopaita. Valitettavasti mukaan livahti myös tummansininen uusi paita. Lopputuloksen voitte arvata. :/

Harmitus on nyt pojalla ja äidillä suuri, uusi paita pitäisi löytää. Paita on siis pohjaväriltään valkoinen ja siinä on vihreänsävyisiä autonkuvia. Kuviointi on samanlainen kuin tässä paidassa.

Jos joltain löytyy ylimääräisenä tuollainen paita kokoa 92, 98 tai 104 niin mä olisin erittäin halukas tekemään kaupat! :wave:

Ei löydy. Jyväskylässä näin yhden hyllyssä ja se oli kokoa 128, sama juttu Pirkkalassa.
Ajattelin kokeilla näin ensin, sitten jos ei löydy niin on varmaan lähdettävä poitsun kanssa etsimään jotain muuta kivaa paitaa tilalle. Ei vaan yhtään huvittaisi. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
voishan sitä käydä vilkasemassa keskustassa? mä voin lähteä, kaatuu seinät niskaan kotona.

Sullakin. :whistle: Vähän kaatuilee täälläkin. Jotenkin tökkii ihan kaikki. :/
Jos satut keskustaan päin niin mä olen tietysti äärimmäisen iloinen jos kurkkaat sieltä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
voishan sitä käydä vilkasemassa keskustassa? mä voin lähteä, kaatuu seinät niskaan kotona.

Sullakin. :whistle: Vähän kaatuilee täälläkin. Jotenkin tökkii ihan kaikki. :/
Jos satut keskustaan päin niin mä olen tietysti äärimmäisen iloinen jos kurkkaat sieltä. :)

ei mulla sinne muuta asiaa ole. mutta oispahan joku syy karata pois hetkeksi. jos ei löydy niin sitten käyt Raisiossa ite?

Ai niin, sulla ei ole enää tissitakiaistakaan... Mä alan odottaa jo innolla että saan tuon pimun irti rinnalta. Ei vaan taida olla kovin helppo homma, tuo on tosi takiainen. Yleisin sana on tis. :D Eikä se juuri muuta puhukaan. Roikkuu perässä ja huutaa tis.

Mukavaa kaupunkireissua jos innostut lähtemään. =)

:| Reilu meininki... Tosin sama meno oli meillä viikko sitten. Arvon herra makasi ja valitti koko päivän, mä häsäsin lasten kanssa kaikki. Raittiudesta saa kärsiä.

98 voisi olla paras, 104 sitten ja myös 92 käy. =)

Kiva. :)
Meillä on muuten mies ollut nyt reilun kuukauden työttömänä. Kahden viikon päästä sillä alkaa kurssi. Ennen työttömyyttä oli kovasti puhetta että mäkin saan vähän sitä omaa aikaa, mulla ei sitä ole tähän asti ollut kun mies on ollut aina töissä.
Arvaa vaan monenako päivänä olen ollut yksin jossain muuallakin kuin ruokakaupassa... |O

tuttu tilanne. ja meillä ei ukolla ole ollut lomaa sitten viime syksyn. se ei millään tajua miksi mua rassaa se että se menee joka ilta töitten jälkeen parille, kun sitten se seuraava päivä menee ihan susille. ja kyllä mua alkaa sekin tökkimään etten ite pääse ikinä mihinkään kun hän on iltatöissä ja sitten hillumassa.

Ei ihme että sua rassaa. :| Mikähän hitto siinä on että miehillä on vapaus tehdä mitä tahtovat ja nainen hoitaa lapset. Jos nainen haluaa lähteä yksin johonkin niin täytyy tehdä suunnilleen kirjallinen anomus perusteluineen kaksi viikkoa ennen. :/ Eikä tollanen hilluminen onnistuisi siltikään.
Hitsi kun mä asuisin vähän lähempänä, voisit tuoda teidän neitokaisen meidän hoiviin...

me mennään lauantaina häihin. sillon saadaan illalla Minea hoitoon, jeejee. tosin mun tuurilla menkat pamahtaa päälle just sillon (pitäis alkaa to-su) ja tooooosi kiva sitten biletellä persus märkänä.

mutta sillon pääsen ainakin viihteelle. ja oltiin me ensi-illassa kattomassa Simpsonit :saint:

Jospa ne menkat ei alakaan... :whistle: Mä sain vihdoinkin kupin taas käyttöön, ei menkat enää harmita. On se loistava keksintö.
Tuo Simpsonit houkuttaisi muakin. Ei vaan ole toivoakaan päästä sitä katsomaan, meidän ainoa lapsenvahti asuu Jyväskylässä. :/ Mutta täytyy sitten vaikka vuokrata kun se tulee dvd:lle.

Kurkkasin tuohon 20 kg -ketjuun. Onnittelut. =) 6 kg on mun mielestä aika hiton hyvä tiputus noin lyhyessä ajassa. =)

Kevätaurinko, sinä sateisen päivän pelastaja. :hug:
Vielä kerran kiitokset. =) Laita mulle yyllä sun tilinumero jossain vaiheessa niin saan paidan maksettua sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kevätaurinko, sinä sateisen päivän pelastaja. :hug:
Vielä kerran kiitokset. =) Laita mulle yyllä sun tilinumero jossain vaiheessa niin saan paidan maksettua sulle.

Siitä ei ollut mitään vaivaa, on ihanaa että poika saa paitansa. :heart: :)

Ole hyvä vaan :hug:

Juu laitan vaikka sitten tiistaina kun olet saanut paidan niin maksat sitten vasta. Ei kiirettä. :)

Meidän pojalla on kaksi tuollaista paitaa sininen ja keltainen. Täällä helsingin liikkeissä niitä on ollut vielä todella paljon. Meillä toinen on vielä ihan käyttämätön, mutta en voi myydä niitä koska pojalle niin kovin rakkaita. Voin käydä kyllä katsomassa, jos haluat niin helsingin ja espoon hennesistä :wave:

Yhteistyössä