H&M koko taulukosta netissä tilatessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Kun olen viimein laihtunut koon 44 ja 46 välille
Ja mitasessa itseäni olin juuri noiden väliltä. Jos pistin mittanauan tiukasti niin kokoni oli 44 ja jos löyssäti niin 46
en titedä kuinka nopeasti veillä lahdun, mutta haluan laihtua kokoon 42.
Mutta siis jos haluan ostaa tähän kokoon vaatteita niin kumpaa ostan.

Mitä kokoa sinä olet? Siis mitä kokoa käytät ja mihin kokoon mittasi sijouttuvat taulukossa, Mittasitko läysästi vaiko tiukasti?
jos joku viitsii auttaa :wave:

Mitä sä meinaat sieltä ostaa? H&M:n vaatteet on mun mielestä ihan outoja mitoitukseltaan. Itse olen kokoa 40-42, mutta H&M:n koon 44 kauluspaidat kinnaa rinnoista vieläkin. Sit taas nytkin mulla on päällä samaisen puljun neule, kokoa L ja roikkuu päällä...

Todella vaikea siis sanoa :D

Noi on kyllä miun kokoja kumpanenki, mut en oo vertaillu taulukoihin. Hitsi kun mulla on useimmat just tota 44/46 kokoa :D Ehkä kumminki toi 46 olis parempi, kun siellä on pienehkö mitotus, mutta kerta AIOT laihtua lisää ja laihdutkin, niin ota 44, niin on motivaatiotakin reippaammin =)

Hih, mulla oli ihan sama tilanne ja ongelma! Päädyin kokoon 46 kun tiukempi mallisia vaatteita ja ne olikin just sopivia. Mutta sitte sain kaverilta h&m:n hameen kokoa 44 ja se mahtuu just mulle, eikä purista.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
ääh teistä ei ole apua kun puhutte ristiin :whistle: ;)

No mulla on esim. kaks samanlaista pooloneuletta sieltä, väri vaan eri. Ja toinen on tosi iso ja toinen on tosi pieni. Tilaa aina molemmat ja palauta toinen?

saanko uteliaisuuttani kysyä mitä te painatte ja olette pikiä, jos käytätte h&M kokoa 44 tai 46 , vait laitat vaikka yv:llä jos et halua julkisesti ;)

Katos vaan :D Katoin nyt noita kokoja ja ymmärränkin, että se koko 44 ei mahdu tissien kohdalta, kun oon 100-77-100 eli rinnat kokoa 44, mutta muuten kokoa 40... Pituutta mulla on 167 ja painoa 73...

Tämänhetkinen paino on painokelvotonta kamaa, mut normaalisti muistelen että menis 166cm, 80kg, vyötärö 96cm, etumus 110cm. Ahteria en oo mitannu, mut mulla on omppuvartalo, eli pers on pienin murhe :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
saanko uteliaisuuttani kysyä mitä te painatte ja olette pikiä, jos käytätte h&M kokoa 44 tai 46 , vait laitat vaikka yv:llä jos et halua julkisesti ;)

Mä oon 168cm ja noin 70 kiloa, ja runsasmuotoinen. :)

ai juu. mä kun olen laihtunut koko ajan taulukoiden mukaan tasaisesti :) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:

Katos vaan :D Katoin nyt noita kokoja ja ymmärränkin, että se koko 44 ei mahdu tissien kohdalta, kun oon 100-77-100 eli rinnat kokoa 44, mutta muuten kokoa 40... Pituutta mulla on 167 ja painoa 73...

Se koko 46 on mulla tissien kohdalta tiukka, mut ei haittaa mua.

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:

Mä oon 168cm ja noin 70 kiloa, ja runsasmuotoinen. :)

ai juu. mä kun olen laihtunut koko ajan taulukoiden mukaan tasaisesti :) ;)

Munki pitäis vähän laihtua...

Yhteistyössä