M
MasennusPotilaskoPian
Vieras
Aloitin jotkut Yasmin-merkkiset tunne- ja seksielämäntappopillerit taas monen vuoden tauon jälkeen. Uskomatonta, mikä muutos tapahtui ihan viikossa!! Olin pillerittömänä ollut iloinen/ surullinen, innostunut, seksistä kiinnostunut, elävä ihminen, mutta HETI noita popsimaan alettuani koko tunne-elämä on kadonnut, tai ainkin pahasti latistunut. Olen masentunut, jotenkin äärettömän surullinen koko ajan koska mikään ei enää tunnu MILTÄÄN!! Ei vituta pahasti mikään, mutta mistään en myöskään innostu. Kaikki on ihan sama. Ja seksi ei huvita yhtään; yhtä ainoaa orgasmia en ole pillereiden jälkeen saanut, en edes omin käsin. Ja ennen sain sentään AINA kun halusin. Voi helvetti sentään että ihmisen saa näköjään luvan kanssa kastroida kemiallisesti, vain siksi että välttyisin ei-toivotulta raskaudelta...No mieluummin vaikka masturboisin pelkästään loppuelämäni kuin olisin tällainen frigidi. Huolestuttavinta on ehkä kuitenkin se, että kaikki tunteet muita ihmisiä kohtaan suurinpiirtein myös kuolivat kun aloin popsia pilsuja. Mies, jonka vuoksi aloin niitä syödä, ei herätä minussa enää mitään tunteita. En välitä muistakaan läheisistä enää. Haluaisin vaan käpertyä yksin kotiin ja juoda pullokaupalla viiniä että saisin edes jotain tunteita takaisin...Masentaa niin, että herään aamuyöstä enkä saa enää nukutuksi. Kaikki tuntuu NIIN turhalta. Ja vielä pari viikkoa sitten en tällaisesta olotilasta voinut uneksiakaan, vaan olin onnellinen. Voinko lopettaa nuo Mengelin pillerit kesken vai onko niitä pakko syödä se koko liuska?? Millä sitä oikein pitäisi ehkäistä että välttyisi muuttumasta zombieksi?!