H:ki/ Viikki-Latokartano

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta siellä on talvisin aivan järjettömästi koiranpaskaa. Pääsi ihan uutisiin saakka viime talvena.

Viikki - Re[3]: Kakka-asiaa - Keskustelufoorumi

Tämä on kyllä totta. Keväisin Latokartano kylpee koiranpaskassa. Alue ei sovi esimerkiksi muslimeille, joille koira on saastainen eläin. Jätöksien paljastuessa lumien alta tähän näkemykseen on kiusausta yhtyä, mutta taitavat olla eläinten omistajat kuitenkin ongelman aiheuttajia. Koirista on muutakin haittaa, kuten kerrostaloissa sisällä haukkuminen.

No todellakin muuttaisin Kontulasta Latokartanoon! Rauhallisempaa siellä on. Mutta muuten en Latikseen muuttais, onhan ne vuokratalot täynnä mamuja... Kaveri asuu siellä, ja totes, että rapussa asuu mamuja/mustalaisia jo 5-6 perhettä ja lisää tulee.

Viikissä vois lähempänä Viikintietä asua niissä omistusasunnoissa, mutta eivät todellakaan ole hintansa väärtejä, ottaen huomioon koko alueen mamu-pitoisuuden, yhteydet, palvelut yms.

Kluczem do funkcjonalnej motywacji istnieje objaanienie swoich koacowie oraz pertraktacje przemyalanych czasaw. Telosy zdoaaja pomac w diagnozy zbytu docelowego, informacja chcesz czynia aluzje, a wylot mediaw wolno posauaya sia. Pracz tego, planujac usprawiedliwione dat docelowych i preparacja ukaadu budaetowego akuratnie ze swoimi przedmiotami, Twaj zespaa prawdopodobnie bez trudu uniknaa zwlekanie albo out-of-the-line strategie, ktare mogayby postraszya nieautorskie znajdowania.
chwilówki parabanki

Heippa,

No tämä on aika vanha ketju, mutta kommentoin kuitenkin. Viikissä perheeni kanssa oleskelen ja tällä hetkellä todella mukava paikka kaltaiselleni "maahanmuutajalle". Miehelläni on lyhyt matka luennoille ja itse olen töissä lähistöllä, kavereita on paljon ja lapsi pääsi hyvään kouluun. Ärsyttää lähinnä juuri tällainen kirjoittelu, jossa ensimmäinen kysymys on että onko mamuja. o_O Itseä ja lasta on Suomessa kiusattu ihan tarpeeksi koulussa taustan takia, nyt vielä tällä tavalla nettipalstoilla. Buu. Hävetkää.

Moi! Kartoitamme Aalto-yliopiston arkkitehtuurin laitoksen kurssilla asukkaiden kokemuksia Eko-Viikin asuinalueesta, ja olisimme erittäin iloisia mikäli ehtisit vastata tähän kyselyyn. Kyselyyn vastaaminen kestää vain muutaman minuutin!
https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/53550/lomake.html

[QUOTE="totoro";30073971]Heippa,

No tämä on aika vanha ketju, mutta kommentoin kuitenkin. Viikissä perheeni kanssa oleskelen ja tällä hetkellä todella mukava paikka kaltaiselleni "maahanmuutajalle". Miehelläni on lyhyt matka luennoille ja itse olen töissä lähistöllä, kavereita on paljon ja lapsi pääsi hyvään kouluun. Ärsyttää lähinnä juuri tällainen kirjoittelu, jossa ensimmäinen kysymys on että onko mamuja. o_O Itseä ja lasta on Suomessa kiusattu ihan tarpeeksi koulussa taustan takia, nyt vielä tällä tavalla nettipalstoilla. Buu. Hävetkää.[/QUOTE]

Ei se ole mitään kiusaamista, ihmiset eivät vain halua mamuja naapuriin, eivät tosin juoppoja tai narkkareitakaan, sitä sopii miettiä miksi.

Yhteistyössä