H.äijä , ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nennininni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nennininni

Vieras
Ei ees mannapuuroa osaa vispaa polttamatta pohjaan. kyllä ärsyttää tehdä turhaan hommia jos pitää pari minuuttia ukon tehdä jotain niin tää on lopputulos. lapset aina haluaa että mä teen kaikki, kun mies on varomaton kaikessa mitä tekee.
Vituttaa

Ap on hyvä ja ostaa haudutuskattilan ;)

En mä ainakaan jaksa minkään kattilan edessä veivata puuroa ja varoo pohjaanpalamista.

(y)

Haudutuskattilassa, jossa tilava vesiosa, valmistuu vaikka mitkä ruuat. Ei pala pohjaan yläosassa ja alaosassa kypsyy vedessä keitettävät lisukkeet.

Opeta miestä, niin minäkin tein :rolleyes:
Nyt voin levätä ja luottaa aamu-/iltapuuron valmistumiseen. Oma pikku orjani hrrrr :love:

Mitäs olet ottanut tuollaisen uusavuttoman tumpelon..oliko jännämies ja et malttanut lopettaa suhdetta ja nyt sitten vituttaa..olisit ensin asunut vuoden yhdessä ja katsonut miten menee eikä pää edellä suoraan lasten tekoon.Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa

Mitäs olet ottanut tuollaisen uusavuttoman tumpelon..oliko jännämies ja et malttanut lopettaa suhdetta ja nyt sitten vituttaa..olisit ensin asunut vuoden yhdessä ja katsonut miten menee eikä pää edellä suoraan lasten tekoon.Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
Jaa, että ihan ensimmäiseksi pitää sulhaskokelas laittaa puuroa keittämään, niin selviää, onko siitä kunnon mieheksi vai jääkö satunnaiseksi seikkailuksi :LOL:

Pakko tunnustaa, että taisi meilläkin jälkikasvu tulla ennen kun tajusin testata miehen puuronhämmennystaidot... ja joo, ei olisi päässyt testiä läpi. Samanlaiseksi pintahämmentäjäksihän se sitten osottautui kuin ap:nkin mies.

Minä muuten ostin. Itse en jaksa sillä kuitenkaan keitellä, kun kiehuu niiiiiiiiiin hitaasti.
Joko ostit vääränlaisen tai käyttöohjeet hukassa. Seitsemän vuotta haudutuskattila käytössä, eikä nyt tavallista kattilaa huomattavasti hitaampi.

Ap kipaise haudekattila ja anna miehellesi mahdollisuus. Vähemmästäkin naljailusta menee into osallistua ruuan laittoon. Opeta ja kehu hyvä nainen.

Joko ostit vääränlaisen tai käyttöohjeet hukassa. Seitsemän vuotta haudutuskattila käytössä, eikä nyt tavallista kattilaa huomattavasti hitaampi.

Ap kipaise haudekattila ja anna miehellesi mahdollisuus. Vähemmästäkin naljailusta menee into osallistua ruuan laittoon. Opeta ja kehu hyvä nainen.
En kyllä mitään ohjeita ole lukenut.... Onko siinä jotain kikkaa tmv.? Siis muuta kun vettä alempaan kerrokseen ja tavara ylempään :LOL:
Kerran kokeilin riisipuuroa keittää, ja tuntui, että kesti ikuisuuden.