H ä v e t t ä ä k ö ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JEBOUU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai se BB:n katsominen nyt loppujen lopuksi sen kummempaa ole kuin minkä tahansa muun tv-sarjankaan seuraaminen. Jos katsoo telkkaria tarkoituksena rentoutua ja tyhjentää pää työpäivän jäljiltä, niin saman asian ajaa BB siinä missä käsikirjoitettu viihdesarjakin.

Tämä on ensimmäinen vuosi, kun itse olen edes yhtä kokonaista jaksoa katsonut. Tänä vuonna 16-vuotias poikani seuraa tuota ohjelmaa tässä samassa huoneessa, missä itse istun illat koneella mm. Kaksplussan palstalla roikkuen ja toisella silmällä tv:tä katsellen. Sellaista tyhjäpäistä touhua se kuitenkin on, ettei sitä nyt mitenkään kaipaa tai että sen vuoksi jättäisi jotain muuta tekemättä tai katsomatta.

Jotenkin halpaa teennäisälykkömäisyyttä osoittaa, kun nimenomaan tuota sarjaa niin kovasti paheksutaan. Melkein tekisi mieleni "tulla kaapista" ja kertoa tuttavapiirissäni, että tiedän aika tarkkaan BB-talon tapahtumista. Voin vain kuvitella sen kauhistuksen esim. FB-kavereideni keskuudessa - siellä nimittäin yhdeksän kymmenestä taitaa olla niitä, jotka ihan periaatteestakin vain BB:tä kammoksuvat. :D

Yhteistyössä