Gynolact, Lactal vai Femiflor - mikä paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina vaan kutisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina vaan kutisee

Vieras
Minulla lienee toistuvasti hiiva. Edellisen kerran tuli heti edellisten kuukautisten jälkeen ja sama taas. Viimeksi käytin Canesten combi-valmisteen. Ajattelin nyt kokeilla noita emättimen bakteerikantaa tasapainottavia tuotteita. Onko kokemusta Gynolactista, Lactalista tai Femiflorista, mikä niistä olisi oikeasti hyvä, tehokkain ja paras?

Ei jaksa enää tätä kutinaa. :( Kannattaako käyttää lisänä esim. Ceridalia vai vaikuttaako se noiden tehoon? Entä voiko noiden aikaan käyttää kortsuja ehkäisyyn, etteivät vaikuta niiden tehoon?

itse olen käyttänyt sekä gynolactia että lactalia, itse tykkäsin enemmän noista gynolacteista jotka on "pillereinä" tuo nestemäinen oli mielestäni huomattavasti hankalampi laittaa ja tuntui valuvan. Molemmat on kyllä paras laittaa illalla nukkumaan mennessä.
Mutta hiivaan auttoivat molemmat yhtä hyvin.
Nyt oon juonut iltaisin ph-balans pascoe jauhetta ja hiiva on pysynyt sillä poissa.

Lisään vielä: saako Femiflorin kanssa ottaa alkoholia? Onko siis yhteisvaikutuksia?
Maitohappobakteerihan se on, mut siinä kapselissa on yli 5 miljardia bakteeria.
Tyhmiä kysymyksiä, mutta....

Ja vielä: Mitä nämä tarkoittavat:
http://femiflorfi.winweb01.abusiness.dk/lactobacillus_rhamnosus_gr-1.asp
http://femiflorfi.winweb01.abusiness.dk/lactobacillus_reuteri_rc-14.asp

Bakteerit eristetty v. 1980 ja 1985 terveen naisen virtsaputkesta ja emättimestä??????

Mullon samaa vaivaa ja kanssa canestenia oon käyttänyt, muttei se oikein auta. Lactalia kai se on koitettava seuraavaksi. Juon gefilus-mehua ja olen jättänyt vaalean leivän/leivonnaiset ja makaronin yms pois tänään..eka annos tummaa makaronia meni just. :D Kysymyksiisi en osaa vastata, mutta tässä hieman vertaistukea.

femiflorista ja alkoholista en tiedä, tuskin mitään vaarallista tapahtuu mutta mitäköhän maitohappobakteerit tykkää alkoholista, voiko ne tuohoutua siitä?

Itse en ainakaan saanut mitään apua femiflorista. Parhaiten toimi lactal ja välillä noita gynolacteja. Gynocapsit oli kanssa hyviä mutta haisivat mielestäni pahalle, tahrasivat pikkarit ja jos oli vähänkin kuivemmat paikat kapseli ei liuennut.

Niin ja nykyään lactalia saa puikkoinakin ettei niin kovasti valu.. Mutta noita kaikkia kannattaa jos vaan mahdollista laittaa yöksi.

Yhteistyössä