Gynelle menkkojen aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Hitsi
  • Ensimmäinen viesti
Hitsi
Tilasin elokuussa ajan gynekologille ja sain sen vasta puolentoista kuukauden päähän. Aika olisi nyt ensi viikolla ja nyt vasta huomasin, että minulla on todennäköisesti kuukautiset pahimmillaan siihen aikaan. Pitääkö perua aika ja tilata uusi (taas reilun kuukauden päähän...) ja toivoa ettei menkat silloin sattuisi vai voinko mennä tohtorille.

jeasd
Samassa tilanteessa ollaan, ens viikolla aika, enkä todellakaan rupea uutta tilaamaan kun ovat muutenkin niin kiven alla. Voi toki olla etteivät ne ala tiistaiksi, mutta katsotaaan miten käy.

Peppiina74
Mulle on sanottu, että kuukautisten aikaan ei pysty tutkimaan kunnolla koska ei näe paikkoihin kunnolla veren takia. Lisäksi mulla on ollut kuukautisten aikaan paikat niin hellinä, ettei olisi edes ollut kiva mennäkään. Siirsin aikani myöhäisemmäksi kerran ja toisella kerralla vuoto ei ehtinyt vielä alkamaan.

jokainen silti tekee oman ratkaisunsa.

sipuli
Ei se ole este. Papassa voi käydä myöhemmin ja soittaa tuloksista. Toki painelut yms. ei tunnu kivoilta menkkojen alkuvaiheessa. Tietysti ei ole mikään este soittaa ajanvaraukseen ja kysyä, onko peruutusaikoja tullut, kun haluaisit mielellään ajan silloin, kun kuukautisia ei ole. Jos ajansiirto ei onnistu, mene rohkeasti vaan vastaanotolle!

Yhteistyössä