Gynekologille

• Viestiketjun aloittaja yksityiselle
  • Ensimmäinen viesti
=)
Maksaa noin 60-80 €. Hyvä on esim Diacor ja Tiina Ramsay.

Sukupuolitauteja voi tutkia samalla, mutta klamydian ja tippurin ainakin voi tutkia ihan norm lekurikin virtsanäytteen perusteella, esim. työterveyslääkäri. Vaivat kun on samatkin kuin virtsatulehduksessa niin monasti ottavat klamydian ja tippurin.

Helsingin sukupuolitautien poliklinikalle voi mennä teettämään kaikki testit, olikohan Munkkiniemessä.

N46
Meillä täällä kaupungissa ei ainakaan ole terveyskeskuksessa naistentauteihin ja synnytyksiin erikoistuneita lääkäreitä vaan kaikki siellä ovat yleislääkäreitä, joten ammattitaito on eri planeetoilta.

asiakas
Suosittelen Femedaa, naisten omaa lääkäriasemaa Helsingin keskustassa.

Kelahan korvaa osan laskusta, ja jos on kuten mulla vakuutus, niin ei maksa sitten mitään. Ihanaa kun saa johonkin miellyttävään gyneen asiakassuhteen, helppo asioida ja hoitaa asiat kunnolla.

Perusaika muistakaseni on 15 min (jos käyt vain reseptin uusimassa), mutta kantsii pyytää se 30 min, siinä ajassa ehtii jo jutellakin enemmän ja tutkia rinnatkin kunnolla.

Mari
Yksityiselle kun menee, pääsee ainakin joka kerta samalle lääkärille, joka tietää ja tuntee sinut sitten vuosien myötä.

Minulla on myös gynekologini kännykkänumero, johon voi aina soittaa. Hän vastaa, jos pystyy sillä hetkellä tai soittaa sitten myöhemmin takaisin. Juuri eilen hän soitti minulle että mitä sulla oli asiaa kun olit soittanut (edellisenä päivänä). Sanoin, että sama vaiva kuin silloin kerran ja sain lääkekuurin suoraan apteekkiin puhelimitse.

Tosi nopeaa, mukavaa ja tehokasta kun on oma lääkäri. Joka toinen vuosi käyn vastaanotolla.

Yhteistyössä