Gynejuttuja taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuleeko se 30v tarkastus gynelle millon siis siihen nähden millo synttärit on vai meneekö aakkosjärjestyksessä(en tiiä onko kaikis paikos tätä mut tääl on 30,35,40 jne).
ja jos tilaan ajan ite nyt muuten vaan ni tuleekos se kutsu silti?
Kun siis toihan on kaiketi maksuton kun tulee se kutsu mut jos nyt tilaan muuten vaan tarkastusajan ni tuleekohan sieltä kuitenkin se kutsu sit jossain vaiheessa tänä vuonna vai katsooko ne niin et toi on jo ollu tarkastuksessa tänä vuonna ni ei tarvii nyt tulla->ei kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
papa seulontaako tarkotat??

juu siis sitä,Kun siellä 30v tarkastuksessa otetaan papa ja tehdään joku diabetes arvio tai testi tai mikä lie mut jos nyt soitan aikaa tohon papaan ni tuleekohan se 30v tarkastus kutsu silti et ottaako ne sen papan sit kaks kertaa vuoden aikana?mua ei siis haittaa vai otettaiski mut meinasin vaan et jos se kutsu tuleeki vasta joskus loppuvuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ööp:
papa seulontaako tarkotat??

juu siis sitä,Kun siellä 30v tarkastuksessa otetaan papa ja tehdään joku diabetes arvio tai testi tai mikä lie mut jos nyt soitan aikaa tohon papaan ni tuleekohan se 30v tarkastus kutsu silti et ottaako ne sen papan sit kaks kertaa vuoden aikana?mua ei siis haittaa vai otettaiski mut meinasin vaan et jos se kutsu tuleeki vasta joskus loppuvuonna.

tuskin sitä otetaan kahta kertaa.

kysyn vielä lisää tyhmiä...kun toi kutsu pitäs olla maksuton ni joudunko maksamaa sit jos tilaan ajan ite?voinko sanoa et tulisin siihen 30v tarkastukseen....vaikka luulen ettei sinne ite voi soittaa ja sanoa et tulisin nyt siihen tarkastukseen kun en tiiä millo kutsutte.

sieltä tulee ilmoitus ajanvarauksesta, jos se ei sovi, voi vaihtaa, mutta itse ei aikoja voi tilata

kysyn vielä lisää tyhmiä...kun toi kutsu pitäs olla maksuton ni joudunko maksamaa sit jos tilaan ajan ite?voinko sanoa et tulisin siihen 30v tarkastukseen....vaikka luulen ettei sinne ite voi soittaa ja sanoa et tulisin nyt siihen tarkastukseen kun en tiiä millo kutsutte.

Mitäs jos soittaisit sinne ja kysyisit missä järjestyksessä niihin kutsutaan ja selvittäisit muutkin asiat mitkä sun mieltä tuon suhteen painaa. Silleen olis varmaan yksinkertaisinta, kun noissa on paikkakuntakohtaisia erojakin

tosi kiva kun ei yhtään tiiä miten ne sieltä niitä kutsuja lähettää,synttärien perusteella vai aakkosjärjestyksessä vai miten?kun ei missään kaupungin sivuiltakaan nää.Mulla synttärit vasta syksyllä ni sinne asti varmaan sit menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitäs jos soittaisit sinne ja kysyisit missä järjestyksessä niihin kutsutaan ja selvittäisit muutkin asiat mitkä sun mieltä tuon suhteen painaa. Silleen olis varmaan yksinkertaisinta, kun noissa on paikkakuntakohtaisia erojakin

mut tuleeko se kutsu perhesuunniteluneuvolasta vai terveyskeskuksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mut tuleeko se kutsu perhesuunniteluneuvolasta vai terveyskeskuksesta?

tääl tulee perhesuunnittelu neuvolasta....