Gurut hoi! Värkistä asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ronski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Ronski"

Vieras
Minua on pitkään vaivannut ongelma, nimittäin kahden lapsen jälkeen löysä värkki. Olen kysellyt, etsinyt ja miettinyt itse. Treenannut geishakuulilla, harjoituskuulilla ja ilman.

Eli. Lantionpohjan lihakset on kunnossa, pienemmät ja painavammatkin kuulat saan helposti pidettyä sisällä vaikka laittais koko tuubin liukkaria ja hyppis trampoliinilla, ja kumppanilla jalkojenvälissä keskivertoa isompi häntä. Silti välillä tuntuu kuin heiluttelis patonkia porttikongis.. Kysymys siis kuuluu, jatkanko kuulien kanssa harjoittelua,kiinteyttääkö se vai voimistaako vain lantionpohjan lihaksia? Vai pitääkö myydä auto ja mennä tohtorille kiristämään. (vitsivitsi) asia oikeasti vaivaa kun haluaisin tarjota rakkaalle niin paljon parempaa.. Kommentoikaa!

Ensinnäkin geishakuulilla treenatessa tarkoituksena ei ole saada niitä pysymään sisällä. Vaikka työntäisit herneen pilluun, niin se ei tulisi ulos edes hyppimällä. Sen verran siellä toosassa on joka tapauksessa lihaa ympärillä.

Geishakuulilla treenatessa ne pallot pitäisi saada lihaksia käyttämällä liikuteltua pillusta ulos ja sisään. Se on todella vaikea tehdä... Joissain kuulissa on naru, jotta voi harjotella silleen, että vetää kuulaa uros narusta, mutta pitelee samalla palloa lihaksilla emättimessä. Joka tapauksessa se, että pallon saa ponnistettua emättimestä ulos on hyvien lihasten merkki. Ei se, että pallo pysyy sisällä, eikä sitä saa ulos käsiä käyttämättä.

Jos taas pallo putoaa tekemättä yhtään mitään, niin sitten et ole palautunut synnytyksestä normaalisti ja kannattais käydä kyselemässä jatkotoimista lääkäriltä.

ootko puhunu miehes kans? miltä siitä seksi tuntuu? itellä ajoittain tunnon puutetta, jos tosi märkä yms. mutta miehet joiden kans ollu lasten jälkeen on aina kehuneet värkkiä tiukaksi ja ihanaksi.

iuhihi: narullisia oon siis osannut ihan oikein käyttää, ja kovaa saa vetääkkin että saa ulos. Mutta niitä pienempiä kokeilen siis ulos työntää jahka pääsen kotosalle yksin treenailemaan.. Juuri tämä on kuulissa ärsyttänyt! Mistään ei meinaa löytää kunnollisia käyttöohjeita vaikka ollaan niitä miehen kans yhdessä etsitty netin ihmeellisestä maailmasta ja kyselty aikusten kutsuilla esittelijältä. Vain narullisiin on löytyny ohjeet, yksillä kutsuilla esittelijä jopa sanoi että niiden kissansilmien juju on saada ne pysymään kun painaa niin paljo ja on pienet.. Hyvä kun jatkoin tiedon janoani :D

Ja "vieras" olen kysynyt, pitkään oli vastaamatta ja lopuksi sain puristettua että kyllä se tiukempi ennen lapsia oli, paljonkin. Mutta seksi kuulemma on silti loistavaa, kun intohimo on omaa luokkaansa. Ja samaa mieltä olen, mutta haluaisin silti sen kiinteän. Samoin riipputissit imetyksesta. Plah, onneksi ne on tässä kahdessa vuodessa edes vähä palautunu! Ja juu, välillä kai saa olla pinnallinenki? Lapset on ihania enkä vaihtaisi niitä edes tiukkaan värkkiin ja muhkeisiin pystyrintoihin!

[QUOTE="ronski";25129012] Mutta seksi kuulemma on silti loistavaa, kun intohimo on omaa luokkaansa.[/QUOTE]

Ootsä varma, ettet oo vaan himokkaampi/kosteempi kuin ennen lapsia? Ehkä äitiys on lisännyt sun itsevarmuutta, kykyä heittäytyä, hyväksyä virheesi sekä olla oma itsesi ja oot siksi rennompi ja seksuaalisempi = KOSTEA = "väljemmän" tuntuinen.

Mul on tällä hetkellä vähän toisin päin. Mies kyllä kehuu, että on tooooodella "tiukka" toosa, mikä käytännössä johtuu siitä, että oon kuiva kuin aavikko, eikä seksi kiinnosta pätkääkään.

:D Oon kyllä varma, tuolla miehellä ei oo ikinä ollu vaikeuksia saada mua niin kosteeksi että kitka häviää kokonaan ja täytyy jopa kuivailla joskus että tuntuu missään.. Jopa ennen lapsia :D riehakkaammaksi ja itsevarmemmaksi touhu on muuttunu lasten myötä, ja vaikka löysyydestä "kärsinkin", tuntuu että touhusta saa nykyään enemmän irti, vaikka se nautinto onkin kovemman työn alla..

Minulla on nuo paikat tiukentuneet tämmöisten Smartballs kuulien käytöllä- Kun toka syntyi aloitin niillä kuulilla reenailee, tai tosiasiassa laitan ne vaan aamuisin sisääni ja annan olla siellä "pi###ssa" itselleni sopivan tuntuisen ajan. Joskus koko päivänkin ovat ja en edes aina muista niitä siellä olevankaan.
Nyt oottelen neljättä raskauden kohta puoöivälissä ja kuulat on ollu käytössä vielä normaalisti. Mies on ainakin tykänny kun paikat pysyy timminä((

Ensin kokeile heiluuko patonki porttikongissa. Sitten jos heiluu niin alat ahkerasti harjoitella kuulilla. Siirry pikku-hiljaa isommasta pienempään: keilapallo, rugbypallo, birjardipallo, kananmuna, Fazerin vihreät kuulat. Kyllä siitä vielä härveli tulee.

Ensin kokeile heiluuko patonki porttikongissa. Sitten jos heiluu niin alat ahkerasti harjoitella kuulilla. Siirry pikku-hiljaa isommasta pienempään: keilapallo, rugbypallo, birjardipallo, kananmuna, Fazerin vihreät kuulat. Kyllä siitä vielä härveli tulee.

meillä onki perjantaina ohjelmas keilausta, taidanki pitää pissa tauon ja tunkee yhen kuulan jemmaan ja salakuljettaa kotiin! Ja sit jossain vaihees nuo miehen kuulat kans ja koklata työntää niit ulos.. Enpäs ole aikoihin ostellu marmori kuuliakaa! Härvelia ootellessa :p

p.s. Toimiiko se tärinä sitte niissä niin tehokkaasti että kiinteyttää vaikka vaan tunkee sisälle ja antaa olla esim. työpäivän ajan? Vähän niinkuin ab tronic, sisäisesti "nautittuna" :D

Olisivatkohan nämä hankkimisen arvoiset?

http://www.kaalimato.com/catalog/GEISHAKUULAT%20&%20PALLOT_c_126.html?m=1&p=1

Hinta ei ainakaan ole paha.

Kellään kokemuksia?

Yhteistyössä