guess asiantuntijoita??

olen ostamassa guess laukkua netistä joka on ulospäin priima guess kankaine logoineen, mutta sisäosa mietityttää minua..vuori on yksiväristä satiinia, laukussa ei ole sisällä guess laattaa eikä vetoketju ole tyypillisin neliskanttinen guess tekstillä varustettu...osaisiko joku kertoa onko aitojen joukossa tällaisia simppelimpiä malleja myynnissä vai onko kyseessä laadukas kopio?
 
äimä
mulla 3 guess pikkulaukkua (farkkukangas, keltainen ja hopeinen) ja kaikissa sisällä laatta ja vetoketju kuvailemasi kaltainen. kaksi olen ostanut suomesta, yhden victoriassecret.com -siuulta.
 
mullakin on kaks laukkua joissa molemmissa kuvailemani jutut..myyjä väittää aidoksi -on ostettu ulkomailta ja ollu myynnissä luotettavalla myyjällä ja kertoo nähneensä myös muilla myyjillä samanlaista laukkua..hmm, ei oikeen nyt tiedä uskoisko, mutta toisaalta ku ei tiedä kuinka paljon guessilla on eritasoisia sarjoja myynnissä...
 
vieras
Mä en kyllä luottaisi enkä siis ostaisi. Ostankin kyllä aina omat laukkuni vain ja ainoastaan liikkeestä. Ja en guesssiä, koska se nyt vain on ihan halppismerkki. Jenkeistä samat laukut saa paljon halvemmalla! Kuin mistä huutiksesta tai suomesta yleensäkin..
 
äimä
mulla 3 guess pikkulaukkua (farkkukangas, keltainen ja hopeinen) ja kaikissa sisällä laatta ja vetoketju kuvailemasi kaltainen. kaksi olen ostanut suomesta, yhden victoriassecret.com -siuulta.
 

Yhteistyössä