Greyn anatomia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minunkin mielestäni tikku vain sammui ja jäivät odottamaan... Mutta mulla on se nauhalla, katson uudelleen ja palaan raportoimaan :D

Tikku sammui, Meredith otti taskusta purkan ja antoi puolet Christinalle ja sitten nojautuivat toisiaan vasten. Tuohon loppui. Eikä kuulunut mitään "räjähdyksen ääntä" tms ennen kuin loppumusiikki alkoi.

Btw, minä en kyllä katso enää tuota sarjaa jos Mark kuolee! Soonniiiiiinihana!

[QUOTE="Pikachu";26525989]mut eiks toi ollu koko sarjan päätösjakso ? O.o[/QUOTE]

Fb:ssa kaveri tuota märehti ja joku hänen kaverinsa sanoi, että ei ollut koko sarjan päätösjakso vaan tulee vielä uusi kausi. Mutta en kyllä varmaksi tiedä mikä on totuus.

jotku sano et sarja saattaa jatkuu mut eri näyttelijöillä..? :) mut ei se olis niinkään kiva kun vanhoihin on tottunu ja niin..
Fb:ssä myös joku sanoi et greyn ohjaaja oli tarkottanu ton näyttävän niin, että kaikki olisi kuollu sinne :/

Eikös ne justiin kirjoittanut sopparin kahdesta jatkokaudesta? Tämmöisessä uskossa itse elän - eli takaisin sarja tulee syksyllä. Osa porukasta varmaan poistuu, mutta suurin osa jatkaa.

Yhteistyössä