V
vierailija
Vieras
Asia on oikea, mutta keino sen levittämiseen on tökerö. Julkisuutta saa toki, ei asia, vaan kaikki ihmetelee reetaa, ei ilmastoa! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Väärin sammutettu?Asia on oikea, mutta keino sen levittämiseen on tökerö. Julkisuutta saa toki, ei asia, vaan kaikki ihmetelee reetaa, ei ilmastoa!![]()
"Korporaatiot operoivat mediaa. Ne päättävät, mitä lehdissä ja kirjoissa lukee. Ne päättävät siitä, mitä ohjelmia ruudusta näet. Ne päättävät, keitä haastatellaan ja keitä ei. Ne päättävät siitä, mikä on totta. Todellisuudenhallinta on lähes täydellistä. Ja ne ovat taitavia. Ne tuntevat ihmismielen empatialle herkät kohdat ja käyttävät niitä surutta hyväkseen."
Jokainen tällainen teko ehkä tullee vaikuttamaan eri valtioiden politiikan tekoon, eli ei missään nimessä ollut turha teko.Tämän takia en kannata millään lailla Gretan toimia.
Eihän Gretasta tiedetä missään muualla kuin Euroopassa ja sielläkään ei jokaisessa valtiossa.Jokainen tällainen teko ehkä tullee vaikuttamaan eri valtioiden politiikan tekoon, eli ei missään nimessä ollut turha teko.
Näin itse kuvittelen
Mua häiritsee niin paljon kuin näin noita videoita. Alkoi tehdä suorastaan pahaa. Gretan neurobiologinen keskushermoston kehityshäiriö näkyy, ja hänen sosiaaliset taidot ovat ihan eri luokkaa kuin normaali lapsilla. Sosiaaliset tilanteet todella väsyttävät häntä!Jokainen tällainen teko ehkä tullee vaikuttamaan eri valtioiden politiikan tekoon, eli ei missään nimessä ollut turha teko.
Näin itse kuvittelen
Gretalla on oma tahto ja jos näin on niin eikö hän saa tehdä mitä haluaa?Mua häiritsee niin paljon kuin näin noita videoita. Alkoi tehdä suorastaan pahaa. Gretan neurobiologinen keskushermoston kehityshäiriö näkyy, ja hänen sosiaaliset taidot ovat ihan eri luokkaa kuin normaali lapsilla. Sosiaaliset tilanteet todella väsyttävät häntä!
En hyväksy lasten hyväksikäyttöä - kehityshäiriöinen ei edes kykene kertomaan mikä hänelle on parasta koska pakkomielteet, maneerit jne.
Mun mielestä tuo koko sirkus taustajoukkoineen ja agendoineen on erittäin julma!
Greta on tuote. Oikeastaan on ihan sama mitä hän haluaa.Gretalla on oma tahto ja jos näin on niin eikö hän saa tehdä mitä haluaa?
Kuka saa valita ihmiset jotka saa puhua?
Greta lentelee pitkin maailmaa kiihdyttäen ilmastonmuutosta...
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006252862.html?ref=rss
Minä tiedän kuka saa valita - kaikkiEn tiedä kuka saa valita - kerro sinä.
MITÄ! Lispettikö ei muka ole sinkku!Lispetti on ihana nainenJos lispetti ois sinkku, rakastuisin häneen.
Niinpä, reeta on vain tuote, puhuva pää. Vähän vinksahtanut. Siksi kiinnostava. Vaan huomio menee siihen, että onko reeta järjissään, ei ilmastomuutokseen.
Koko touhu on aivan vitsi, mutta joku sillä nyt taas rikastuu.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lasta saa käyttää hyväksi poliittisiin agendoihin!Minä tiedän kuka saa valita - kaikki
Greta, minä, sinä ja kaikki muutkin
Just ku aloin lämpee sulle!!!MITÄ! Lispettikö ei muka ole sinkku!
Turhaanko olen yrittänyt leperrellä?
Ei tule mittään, mie lähen poies!
Jahas, en mie sittenkään lähe poiesJust ku aloin lämpee sulle!!!![]()
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lasta saa käyttää hyväksi poliittisiin agendoihin!
Toivottavasti lastensuojelu katsoo, että Gretalla on kaikki hyvin. Ilmoitus on tehty jo, jokunen päivä sitten? Huolestuneita ihmisiä tuntuu olevan paljon!
Muistetaan myös että on täysin oikealla asialla.
Tieteellisiä faktoja[
Tyttö hokee, eikä mitään uutta. Pelle
Ilmeisesti om :OTä onko palstan haluttavin nainen sinkku